Mitä sauna kivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hannah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hannah

Vieras
Elikkäs kuka harrastaa miehen kanssa sauna kivaa?Minä en ole koskaan saunassa harrastanut mitään ja nyt kävi mielessä jos vaikka yllättäisi miehen kun tulee reeneistä..mut mitä ja miten te siellä mitään teette?

Vaikka miten tehdään ja vaikka mitä! Vain mielikuvitus on rajana! Viikko sitten oltiin appiukon luona ja hän katsoi vauvaa sillä välin kun me saunoimme yhteensä viisi tuntia.... :p Toki ehdittiin maailmaakin parantaa siinä välissä ihan istuen, ei kunto kestä saunassa viiden tunnin seksimaratoonia.
Nyt vain pyydät miehen kanssasi saunaan treenien jälkeen, käsket selälleen lauteille ja suoritat kokovartalopesun, siitä se lähtee.... Mutta muista ettet suoraan mene asiaan, vaan uhalla peset ensin muualta kuin kriittisistä paikoista. Kiusoittelu on kaiken a ja o! :D

no siinä kylpyhuoneessa ei tule niin tukala. Ja ikkunaa voi käyttä auki ja jos on liesituulettimessa imu saunan puolelta niin silläkin viilenee. Eikä sinne ole pakko jäädä hommiin, kunhan ees aloittelee.... ;) kokeilkaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kans tajua mitä siellä voi tehdä kun happi loppuu. Ja missä asennossa?

Yksi asentovaihtoehto mitä itse olen joskus harrastanu on et nainen istuu keskilauteella, jalat tuettuna seinään (jos lähellä) tai miehen selkään kietoutuneena ja mies seisoo edessä..

Mua naurattaa täällä kun luen juttuja,meillä on niin pieni sauna että piti ihan käydä katsomassa että mahtuuko sinne edes kahta.Minä en ole koskaan edes käynyt saunassa ja haluaisin miehen yllättää,varmaan olisi sokkia kerrassaan jos tulen edes sinne saunaan,eikä muuta edes tarttisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:
Mua naurattaa täällä kun luen juttuja,meillä on niin pieni sauna että piti ihan käydä katsomassa että mahtuuko sinne edes kahta.Minä en ole koskaan edes käynyt saunassa ja haluaisin miehen yllättää,varmaan olisi sokkia kerrassaan jos tulen edes sinne saunaan,eikä muuta edes tarttisi.

Niin etkö ole oikeesti edes käynyt saunassa???

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Minä olen 23v ja olen elämäni aikana ollut alle 5 kertaa saunassa ja miehen kanssa en koskaan.Ei ole mun juttu ei kestä ollenkaan saunaa.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Minä olen 23v ja olen elämäni aikana ollut alle 5 kertaa saunassa ja miehen kanssa en koskaan.Ei ole mun juttu ei kestä ollenkaan saunaa.

Meette saunaan kun lämpötila on 50 astetta!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä