Mitä sanotte? huutis-aiheinen kysymys.. maksanko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Huusin kohteen, josta ei ollut kuvaa. Sulkeutumisen jälkeen lähetin mailia ja pyysin tilinumeron. Sen sainkin. Sitten lähetin perään viestin, jossa pyysin antamaan vielä kuvan, sillä kyseessä melko hintava tuote (äitini puolesta huusin siis) ja 0-palautteinen myyjä. Taitaa olla melko tuore tapaus huutiksessa. LÄhetin viestin perjantaina, mitään ei ole kuulunut. Laitoin vielä toisen mailin tänään, koska puhelinnumero ei ole käytössä.. Ei vastausta.

Maksanko tuotteen vai jäänkö vielä odottelemaan edes yht. ottoa? Ois kyllä kiva saada se kuvakin, mutta..

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Huusin kohteen, josta ei ollut kuvaa. Sulkeutumisen jälkeen lähetin mailia ja pyysin tilinumeron. Sen sainkin. Sitten lähetin perään viestin, jossa pyysin antamaan vielä kuvan, sillä kyseessä melko hintava tuote (äitini puolesta huusin siis) ja 0-palautteinen myyjä. Taitaa olla melko tuore tapaus huutiksessa. LÄhetin viestin perjantaina, mitään ei ole kuulunut. Laitoin vielä toisen mailin tänään, koska puhelinnumero ei ole käytössä.. Ei vastausta.

Maksanko tuotteen vai jäänkö vielä odottelemaan edes yht. ottoa? Ois kyllä kiva saada se kuvakin, mutta..

odottelet tietty yhteydenottoa! Jos kerran numerokaan ei ole käytössä ja kyse vielä kalliista tuotteesta! haiskahtaa koko homma...

Hyvä jos joku muukin samaa mieltä :D Ei mulla mikään kiire sen jutun kanssa, eikä näytä olevan myyjälläkään.. En hoksannut/muistanut aiemmin pyytää sitä kuvaa :headwall: No, odottelen vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huusit kalliin tuotteen ilman kuvaa? Mahtoiko olla kovin järkevää?

Siis aion kyllä ostaa sen, eikä siinä mitään, mutta tuli niin äkkiä koko juttu että unohdin pyytää sen etukäteen - eikä sitä ois kyllä ehtinytkään saada ennen kohteen sulkeutumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
elä maksa. mä en koskaan osta mitään missä ei ole kuvaa

Pitää maksaa, jos on huutanut. Ei minusta kuvaa enää jälkikäteen pyydellä; sitähän voi pyytää lähettämään kohteen vielä ollessa auki. Jos huutaa kuvatonta kohdetta, myös maksaa kuvattomasta kohteesta, hyvin yksinkertaista.

Nyt kun tulin itse huijatuksi tuolla kaksplussan kirppariosiossa niin sanon että elä maksa. Pyydä samalla puhelinnumero kanssa ja katso että sillä löytyy "oikean" ihmisen tiedot, ei mikään kioskiversio..

No et maksa ellei tule jotain vahvistusta koko tyypin olemassaoloon. Jos huusit kuvatonta tuotetta, se on oma mokasi ja kuvan perään on turha itkeä. Kaikki muu tossa on kyllä vähän outoa.

Sain just postia, että ottaa mulle kuvan loppuviikosta ja lähettää sen ennen kuin maksan :) Hyvin yhteisymmärryksessä siis oltiin. Kummallakaan ei kiire, rahoilla tai tuotteella, joten hyvä näin.

Yhteistyössä