Mitä ruokaa tekisi tonnikalasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tonnikalamakaronimössöä, on meidän perheen suosikki. :)
Elikkäs keitettyjen makaronien sekaan vaan sit tonnikalaa, paljon sipulia ja jos löytyy niin esim. herne-maissi-paprikasekoitusta. Itse vielä käytän tuon sipulin, tonnikalan ja vihannekset paistinpannun kautta. :p
 
Mä tein viime viikonloppuna tonnikalapihvejä, siis tölkkitonnarista. Tuli hyviä. Pari prk tonnikalaa, 50g tuorejuustoa, vajaa desi korppujauhoa, kananmuna pieni sipuli, chilijauhetta - paistetaan keskilämmöllä ja namppaa oli!
 
Jätä vaan tomaattimurska pois... Ketsuppia ei voi ainakaan samoissa määrin käyttää, kuin murskaa... Makua antamaan vaan hiukan. Mitä ruokaa sitten meinasit, johon tuota murskaa tulisi?
 

Yhteistyössä