Mitä ruokaa pakkaseen (keittiö pois käytöstä reilun viikon), ja muitakin vinkkejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuhaa

Vieras
Eli siis keittiöremontti tulossa ja pitäs ilman uunia ja hellaa pärjätä reilu viikko, grilli on käytössä mutta olisi helppoa jos vois vaan tökätä ruuan pakkasesta mikroon... Nyt kuitenkin tarvisin vinkkejä mitä ruokaa sinnen pakkaseen tekisin...

Pihvit, kastikkket yms. on aika pois suljettu vaihtoehto kun ei ole missä keittää perunoita lisäksi... Tosin voishan kaupasta ostaa vaikka valmiita kermaperunoita.

Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
Pihvit, kastikkket yms. on aika pois suljettu vaihtoehto kun ei ole missä keittää perunoita lisäksi... Tosin voishan kaupasta ostaa vaikka valmiita kermaperunoita.

Nuudelit valmistuu mikrossakin...ja itseasiassa valmistuu siellä se perunakin. Vauvalle olen monet kerrat keittänyt perunan mikrossa.

Ja kaupan pakasteallas on valmismuuseja täynnä, jotka valmistetaan mikrossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ainakin tällä hetkellä hernekeittoa, kaalilaatikkoa, makaronilaatikkoa, jauhelihakeittoa ja ties mitä muuta.

Mutta millaiseksi peruna menee pakkasessa? Mulla kun on sellainen mielikuva ettei peruna tykkää pakastimesta.

Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ainakin tällä hetkellä hernekeittoa, kaalilaatikkoa, makaronilaatikkoa, jauhelihakeittoa ja ties mitä muuta.

Mutta millaiseksi peruna menee pakkasessa? Mulla kun on sellainen mielikuva ettei peruna tykkää pakastimesta.

Ei se minusta ole miksikään mennyt, siis tuossa keitossa. Hyvää on pakastamisen jälkeenkin.:)

Jotain kiusausta on helppo pakastaa ja lämmittää. Peruna-sipuli-sekoitukseen joukkoon broileri- tai kalasuikaleita ja ruokakermaa ja uuniin tunniksi 200 asteeseen.

Yhteistyössä