Mitä rintapumppua suosittelet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva äippä

Vieras
Kannattaako rintapumppu hankkia jo valmiiksi? Millainen on hyvä? Itse ajattelin ostaa jo valmiiksi kun siskollanikin maitoa tuli niin paljon ja pumppu oli hänellä todella tarpeeseen. Entä käsi vai sähkökäyttöinen?

En tiedä onko se avent, vai ainu, mutta Medela on "toinen " merkki tälle pumpulle. Sähkökäyttöinen, tosi hyvä. Maksoi uutena 79 e, syyskuussa 2007 siis, mutta mulla käyttöä olikin vain noin 1 kk kun maito loppui yllättäen. Olisi nyt myynnissä, kiinnostaako?

mulla oli Avent mutta kun se hajosi, ostin Prismasta Emman käsikäyttöisen pumpun (jotain 16-18 euroa) ja se on aikalailla samanlainen. paitsi että Emmalla sain pumpattua enemmän kuin Aventilla ikinä. helppo käyttää ja tehokas ainakin mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kaverini kokemus tuosta aventin sähkökäyttöisestä on että siinä imuteho on aika heikko. mut käsikäyttöinen ois kuulemma ihan ok.
Ainakin AVENTilla voit itse säädä minkäläinen imuteho haluat,mun mielestäni se oli tosi hyvää,parempi kun käsikäyttöinen =)

Tommee Tippee käsikäyttöinen, tosi näppärä pumppu. Mulla oli ensin lainassa Emman ksikäyttöinen enkä saanut sillä minkäänlaista otetta. Pumppasin käsin nopeammin. Tuolla Tommee Tippee- pumpulla tuli ihan loristen. Saa lasten tarvikkeesta.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla oli:
En tiedä onko se avent, vai ainu, mutta Medela on "toinen " merkki tälle pumpulle. Sähkökäyttöinen, tosi hyvä. Maksoi uutena 79 e, syyskuussa 2007 siis, mutta mulla käyttöä olikin vain noin 1 kk kun maito loppui yllättäen. Olisi nyt myynnissä, kiinnostaako?

se on toi ainu, mulla oli se kans ja oli hyvä.

Ei kannata hankkia valmiiksi. Tarvittaessa saat sen ostettua sitten imetyksen alettua. Rinnathan itse tasapainottavat maidonerityksen juuri vauvallesi sopivaksi eli tuottavat sen verran maitoa kuin niistä imetään.Eli mitä enemmän pumppaat sitä enemmän maitoa erittyy. Ja harva tarvitsee jättimäistä maitovarastoa pakkaseensa. Aluksi voi tietenkin maitoa erittyä liikaa tai liian vähän mutta tasoittuu kyllä. Jos et kamalan liikkuvaista sorttia aio olla synnytyksen jälkeisinä viikkoina niin sinuna tarkastelisin ensin tilannetta muutaman viikon ja päättäisin sitten ostanko pumpun vai en.

Yhteistyössä