Mitä raskausoireita teillä on ollut oviksen jälkeen, mutta ennen plussaa? Vai onko ollut mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heta"

Vieras
Mä kyselisin näitä varhaisimpia raskausoireita, mitä teillä on ollut. Ja sitten että missä vaiheessa kiertoa ne ovat ilmestyneet... Kertokaa edes joku, mulla on olevinaan vaikka ja mitä oireita, haluaisin tietää voisivatko nämä enteillä mitään =)

Mulla se klassinen eli joka kerta kun oli "oireita" (löytyy mm vihlaisuja/jomotusta alavatsassa,outoa ällötystä,väsymystä,rintojen arkuutta,..) niin menkat alkoi tyyliin muutaman tunnin sisällä. Sitten kun ei ollut mitään oireita ja tein testin "huvikseni" niin plussahan sieltä rävähti,ja ihan selkeä heti ekalla testillä.

Voih, taitaa olla mulla negakierto, jos se siitä tunteesta on kiinni... Ekasta tiesin, että olen raskaana, nyt ei tunnu siltä :( Rinnatkaan ei arista, esikoisen kanssa aristi, mutta en muista milloin alkoi. Väsytyskin alkoi jossain vaiheessa... Nytkin väsyttää, mutta en tiedä onko tämä samanlaista. Mulla on alaselkäkipuja vähän sekä menkkajomotuksia jonkun verran. Lisäksi tuli jossain vaiheessa oikein sellaista vuotoa, että olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa, kesti vain päivän... Mutta oli vain kirkasta/hieman beigeä. Ei taida lupailla hyvää :(

mä muistelisin että itselläni oli ennen plussaa oireina herkistynyt hajuaisti ja raudan maku suussa. ei kannata menettää toivoa :) niin kauan kun menkat ei oo alkaneet kaikki on mahdollista :)

Mulla oli sellaista menkkamaista kipua vatsassa jonkun aikaa. Muistaakseni ainakin rv 7 asti. Samana päivänä kun tein plussatestin meinasin pyörtyä, silloin tiesin olevani raskaana. :) Rintojen arkuus tuli vasta paljon myöhemmin.

Yhteistyössä