Meillä vain nestemäistä, aikuisille serto ja vauvalle erisanin hajusteeton. Olen kyllä ajatellut että siirrymme kaikki hajusteettomaan, harmi vain kun niistä ei löydy esim erikseen mustalle pyykille omaa ainetta.
aina nestemäistä, vaihdellen. en tykkää täysin hajuttomista, niistä ne pesuaineen ominaishajut haisee. En tykkää myöskään ylihaisevista kuten ariel, omo tai persil.