Mitä pyykinpesuainetta käytätte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valkoinen Persil. Nestemainen. Vastaa suomessa suosittua bio luvil pesuainetta teholtaan. Eli lahtee jopa vauvan kakkatahrat vaaleista vaatteista.

Tide on yksi maailman huonoimmista (ja kalleimmista) pesuaineista.
 
Voi jeesus kun tää taas pomppii ja ei halua ladata viestikenttää. On toiminut niin moitteettomasti monta kuukautta.

Erisanin hajustamatonta jauhetta käytän.
 
Meillä vain nestemäistä, aikuisille serto ja vauvalle erisanin hajusteeton. Olen kyllä ajatellut että siirrymme kaikki hajusteettomaan, harmi vain kun niistä ei löydy esim erikseen mustalle pyykille omaa ainetta.
 
aina nestemäistä, vaihdellen. en tykkää täysin hajuttomista, niistä ne pesuaineen ominaishajut haisee. En tykkää myöskään ylihaisevista kuten ariel, omo tai persil.
 

Yhteistyössä