Mitä pyydän 2v:lle synttärilahjaksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kääk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kääk"

Vieras
Ideoita? Mummut ja papat ja kummit ja kaimat kyselee lahjatoiveita, mitä mä niiltä pyytäisin?? Ei rahaa, vaan lahjoja. Kyseessä on poika. Kiitos kaunis jo etukäteen!

Vaatteiita? Jos ei ole tällä hetkellä uusille vaatteille tarvetta, niin pyydä isompaa kokoa tulevaisuutta varten. :)

Mun oli kanssa vaikee keksiä tytölleni lahjatoiveita, kun ei ollut oikeen tarvetta millekkään ja esim. leluja on ehdottomasti aivan liikaa muutenkin. Pyysin sitten muumimukin, muumi aterimet jne. käyttöesineitä, jotka ovat lapsen mieleen mutta esim. tuon muumimukin arvo nousee kyllä mukavasti ajan myötä. :)

Ostin mun siskon pojalle aikoinaan FP:n radio-ohjattavan auton 2-vuotislahjaksi. Ei ihan silloin vielä osannut sillä leikkiä, muttei mennyt montaa kuukautta, kun oppi ja siitä lähtien sillä onkin rallattu (jo useampi vuosi). Nyt se tosin taitaa alkaa olla viimeisillään, kun on jo niin monee kertaan kasaan kursittu.

Joo. Onhan tolla leluja, mutta uusia ei oo tullu pitkään aikaan ja vois laittaa noita vauvampia leluja pois. Liinavaatteet ois kans pop. Radio-ohjattava ois tosi hyvä! Kiitos, lisääkin saa ehdottaa toki! :)

Yhteistyössä