V
"vieras"
Vieras
Kertokaas nyt kaikkitietävät kanssakeskustelijat.
Olen vähän sellainen äänestäjä, joka ei tiedä, olenko lintu vai kala. Yleensä olen äänestänyt Kokoomusta tai Keskustaa, mutta vakaumuksestani en ole vakuuttunut.
Listaan muutaman minulle tärkeimmän asian, jos joku viisas osaisi sitten suositella minulle puoluetta.
1. Yrittäjien toiminta tehtävä kannattavammaksi & helpommaksi, ihan liian vaikeaa tällä hetkellä.
2. Verotus on oltava oikeudenmukainen kaikille, eikä pienituloisia saa sorsia, mutta myöskään suurituloisia ei saa rokottaa liian kovasti, ettei heidän työhalunsa katoa.
Kaikista rikkaimille korkeat verot.
3. Ydinvoimalle KYLLÄ!
4. EU-politiikka: vapauksia lisättävä, direktiiivit alas ja ei tukipaketteja. Kehitettävä yhteistyön ja kommunikaation välineeksi.
5. Ei sukupuolineutraalille avioliittolaille!
6. Pienille kunnille taattava peruspalvelut, aluerajoilla ei niin väliä.
7. Työperäistä maahanmuuttoa lisättävä, humanitaarista rajoitettava.
Tässä tärkeimmät ... Mikä olisi puolue? Osaako joku sanoa?
Olen vähän sellainen äänestäjä, joka ei tiedä, olenko lintu vai kala. Yleensä olen äänestänyt Kokoomusta tai Keskustaa, mutta vakaumuksestani en ole vakuuttunut.
Listaan muutaman minulle tärkeimmän asian, jos joku viisas osaisi sitten suositella minulle puoluetta.
1. Yrittäjien toiminta tehtävä kannattavammaksi & helpommaksi, ihan liian vaikeaa tällä hetkellä.
2. Verotus on oltava oikeudenmukainen kaikille, eikä pienituloisia saa sorsia, mutta myöskään suurituloisia ei saa rokottaa liian kovasti, ettei heidän työhalunsa katoa.
Kaikista rikkaimille korkeat verot.
3. Ydinvoimalle KYLLÄ!
4. EU-politiikka: vapauksia lisättävä, direktiiivit alas ja ei tukipaketteja. Kehitettävä yhteistyön ja kommunikaation välineeksi.
5. Ei sukupuolineutraalille avioliittolaille!
6. Pienille kunnille taattava peruspalvelut, aluerajoilla ei niin väliä.
7. Työperäistä maahanmuuttoa lisättävä, humanitaarista rajoitettava.
Tässä tärkeimmät ... Mikä olisi puolue? Osaako joku sanoa?