Mitä pukisit tämän ihanan neuleen kanssa? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minäminä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruusujen kanssa samaa väriä oleva kellohelmainen hame. Sellainen runsas, muhkea hame. Musta toppi, valkoiset palmikkoneuletta olevat sukkikset ja sellaiset yhdet saappaat, mitkä mulla on. Laitan linkkiä kohta. Helmet kaulaan, valkoiset. Sitten joku huivi tuossa olis myös kiva.

Kaunis. Itse laittaisin tumman (joku väri paidasta) yksivärisen aika avokaulaisen topin (siis ei mitään tissivakopaitaa) ja tummahkot farkut. Mustat kengät ja nahkainen pienehkö laukku.

[QUOTE="vieras";22478011]Minusta tuo oli mummomainen.
Mut jos jotain pukisin niin mustat housut ja valkoinen toppi.[/QUOTE]

juu, ei mikään kovin nuorekas kuosi... mut täähän on vaan mun mielipide :)

Ruusujen kanssa samaa väriä oleva kellohelmainen hame. Sellainen runsas, muhkea hame. Musta toppi, valkoiset palmikkoneuletta olevat sukkikset ja sellaiset yhdet saappaat, mitkä mulla on. Laitan linkkiä kohta. Helmet kaulaan, valkoiset. Sitten joku huivi tuossa olis myös kiva.

Aivan ihana asu tää ehdottamasi, naisellinen mutta kuitenkin nuorekas ja yllätyksellinen.

Minä olisin kyllä niin tylsä että laittaisin neuleen alle punaisen, vähän pepun alle ulottuvan vartalonmyötäisen trikootunikan, mustat legginsit ja mustat, matalat, mokkaiset ylipolvensaappaat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yksivärinen sohva. Kirkkaanpunainen tai vaalea, miel.valkoinen.
ei tarvita tyynyjäkään, kun tuo torkkuhuopa on itsessään jo kirjava väriläiskä.

Eli en pukisi minäkään kyllä kodintekstiilejä päälleni, sorry ap.

Neule näyttäis olevan aika löysä joten paksu kellohame sen kanssa tekee aika roikkuvan vaikutelman. Valkoset sukkikset ei ole aikuisen naisen vaaten, mutta miten kaikki tykkää :)

Yhteistyössä