mitä pojalle tänään päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alottaja

Vieras
Ajattelin jättää puistotoimintaan tänään ekaa kertaa yksin pariksi tunniksi ja mietin että mitäs laittasin sille päälle? Täälläpäin on +5 astetta ja aurinkoa. Kuiva maa. Mitä kerroksia laittaisitte? Minkälaiset hanskat? Niin ja poika on 1,5v.

(Joku kuitenkin kysyy: eli Vaasassa järjestetään arkisin lasten parkki 3,5 h joka arki. Säävarauksella)

Oma alotteisesti ajattelin itse näin:
Kalsarit, pitkähihainen paita, mummon kutoma villahaalari siihen päälle, sukat + villasukat. Kaulahuivi, toppahanskat, ja sitten välikausihaalari, jossa on pieni fleecevuori. Päähän sellainen perus lämmin pipo...

Puuttuuko tästä nyt jotein? Olen niin epävarma tästä vaatetuspuolesta koska emme ole sillä tavalla monta tuntia perkkäin ollut näillä hieman kylmemmillä keleille, + että kun en ole itse valvomassa sitä että tuleeko kylmä vaiko kuuma... pitää vaan luottaa puistotyöntekijöihin.

Meillä olisi tuossa tilanteessa sukkikset, ohuet sisähousut, sisäpaita, villahaalari, vk-puku, ohut kypärämyssy jonka päällä ohut pipo ja varmaan normaalivuoriset sysshansikkaat. Kenkinä lenkkarit.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasäiti;27378762:
Noin pienen meinaat jättää puistoon.
Se huutaa hiki päässä koko sen 2 tuntia.

Joo niin mä olin ajatellut jättää. Kamala äiti olen...

Luuletko että tuossa on siis liikaa vaatetta vai huudatitko vain?

Yhteistyössä