Mitä pojalle rippilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Mitkä olisi hyviä rippilahjoja? Haluaisin antaa jotain joka miellyttää lahjan saajaa. Olen kysynyt suoraan, mutta ei kuulema osaa sanoa, ei tiedä mitä tahtoisi. Rahaa en haluaisi antaa.

Itse olen miettinyt miniläppäriä, kameraa, kirjaa, jopa pelikonsolia (ei mielestäni hyvä), mutta ei kuulema tarvitse mitään näistä. Rahaakin voisin antaa, mutta haluan sitten antaa myös jotan muuta siinä rinnalla.

Kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan.

Hopeinen rannekoru, laatalla ja kaiverruksella tai sitten ihan pelkkä ketju. Harrastaako mitään? Me vietiin partiolaiselle ilmalla itsetäyttyvä makuualusta ja oli mieluinen.

Onko miten läheinen? Kalevala Korulla on poikiakin miellyttäviä juttuja, ja lahjakortti on aina kätevä. Paremmalle pussilakanasetille tai Pentikin tai Arabian aamiaissetillekin löytynee käyttöä, vaikka saaja ei niistä ihan hyppäisikään riemusta kattoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyseessä on oma poika ja minusta on ihan omituista, etten tiedä mitä hänelle ostaisin...

Omituiselle kuulostaa minustakin ;)
Entäs jos ostaisit varastoon jo vaikka ruokailuvälineitä tms. Ei välttämättä juuri nyt osaa arvostaa sellaista mutta ei mene monta vuotta kun lähtee opiskelemaan ja niitä tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyseessä on oma poika ja minusta on ihan omituista, etten tiedä mitä hänelle ostaisin...

Omituiselle kuulostaa minustakin ;)
Entäs jos ostaisit varastoon jo vaikka ruokailuvälineitä tms. Ei välttämättä juuri nyt osaa arvostaa sellaista mutta ei mene monta vuotta kun lähtee opiskelemaan ja niitä tarvitaan.

Olen ajatellut, että avustan häntä sitten kun se on ajankohtaista, kun muuttaa omilleen. En viitsi nyt etukäteen sellaista hankkia. Tai enemmänkin ajattelen niin, että haluaisin antaa jotain sellaista josta poika ilahtuu.

Miten ois kunnon puukko, kiikarit (jos metästää tai harrastaa luontoa) tai leaderman (miten nyt ihmeessä se monityökalu kirjoitetaankaan), jos omistaa mopon, ni miten ois jos ostat jonkun työkalusarjan (siis laadukkaan esim. porakoneen)