mitä pitää varoa kierukan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, ei ole muuta haittaa kuin, että ne narut voi tarttua tampoonin nukkaan kiinni. Sanot vaan sille miehelles, että ei nyki niitä naruja, kun tunkee sormensa "sinne"... Mikään liikunta tai muu aktiviteetti ei kyllä sinne kohtuun asti yllä, ne narut on aina, mille voi jotain tapahtua.

no itelläni oli tavallinen kuparikierrukka, kannattaa olla tarkkana niiden narujen kanssa, että ne tuntuu, vissiin pitäis tuntuu kuukautisten yhteydessä, itse en ollut tarka ja nyt sitten odotellaankin helmivauvan syntymistä :D en enää kyllä ota samaa ehkäsyä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 23:38 äippä22 kirjoitti:
no itelläni oli tavallinen kuparikierrukka, kannattaa olla tarkkana niiden narujen kanssa, että ne tuntuu, vissiin pitäis tuntuu kuukautisten yhteydessä, itse en ollut tarka ja nyt sitten odotellaankin helmivauvan syntymistä :D en enää kyllä ota samaa ehkäsyä

Olen samaa mieltä, ainakin kuparikierukan kanssa pitää varoa, ettei synny lapsia... :laugh: . Meidän kuopuksemme myös syntyi kierukasta huolimatta. Lekuri sanoi kierukan olleen ihan oikeaoppisesti paikoillaan.

mulla jo toinen kuparikierukka menossa, tamppooneja olen käyttäny aina. esikoisen jälkeen kierukka ehti olla yli 3 vuotta, sit kerran menkkojen jälkeen en enää löytänytkään lankoja. kierukkaa ei löytynyt mistään ja päätettiin nykyisen miehen kanssa et uus kierukka laitetaan vasta kun meillä on vauva. vauva tuli ja laitettiin kierukka. yhtä lailla taas tamppooneja käytän, täytyy vaan tarkistaa langat aina menkkojen jälkeen, yleensä tarkastan useamminkin.

Yhteistyössä