Mitä pientä kivaa äideille ylläriksi perhekerhon pikkujouluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äideille? Mä oon aina luullu et perhekerhossa käy myös isiä ja isovanhempia.. En oo siis vielä koskaan käyny perhekerhossa,mutta yhen sellasen mainoksia ja "ohjelmaa" oon tutkinu..

Mutta siis,ite ilahtuisin ihan esim lasisesta pienestä kivasta (kuusen)koristeesta. Vaik joku lasinen enkeli.
Kyllä mulle riittäis se joulutorttu kahvin tai glögin kanssa,en siis olettaisi/odottaisi mitään varsinaista (pientäkään) lahjaa.

[QUOTE="vieras";25166388]Äideille? Mä oon aina luullu et perhekerhossa käy myös isiä ja isovanhempia.. En oo siis vielä koskaan käyny perhekerhossa,mutta yhen sellasen mainoksia ja "ohjelmaa" oon tutkinu..

Mutta siis,ite ilahtuisin ihan esim lasisesta pienestä kivasta (kuusen)koristeesta. Vaik joku lasinen enkeli.
Kyllä mulle riittäis se joulutorttu kahvin tai glögin kanssa,en siis olettaisi/odottaisi mitään varsinaista (pientäkään) lahjaa.[/QUOTE]

No, meillä kävijät on olleet tähän asti äitejä. Toki isät ja isovanhemmatkin on tervetulleita.

Ja tarkennusta ehkä vielä, en tarkoita välttämättä lahjaa (varat ei siihen riitä), mut jotain ohjelmaa tms.. Onko olemassa runoa (humoristinenkin käy), jossa puhuttaisiin joulunlaitosta.. tai vaikka huumorityylistä listaa joulujutuista..

Onnenkeksi tyyppinen juttu. Jokaiselle joku kiva toivotus vaikka kahvikupin alle piiloon. Värssyjä on esimerkiksi positiivarit.fi osoitteessa. Jos löydät kivat värssyt, niin voi olla onnistunut yllätys. Mitäänsanomattomat värssyt eivät välttämättä kolahda.

Yhteistyössä