Mitä pieniä tavaroita laittaisitte 9-vuotiaan tytön joulukalenteriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omalle pian 9-vuotiaalle tytölle laittaisin varmaan Gomuja joka toiselle päivälle :)

Lisäksi tarroja, erivärisiä pikku kynsilakkapulloja, karkkia, hiusjuttuja, joku ihku pörröinen eläinavaimenperä...

[QUOTE="Minka";27500239]Itsellä tulee mieli pieni karkkirasia, huulikiilto, pyyhekumi, kynä. Mitä muuta voisi laittaa?[/QUOTE]

Tykkääkö esim lego friendseistä tai muista trendileluista vielä? Osta joku paketti ja jaa useampaan osaan, kasaamisohjeenkin voi paloitella mukaan.

Kynsilakka, hileluomiväri, avaimenperä, kynäkoriste, barbien kenkäpaketti osissa?
Askartelujuttuja - leimasin, hileitä, tarroja...

Aika iäkäs lapsi tavarakalenteriin, tuon ikäiselle vaikea keksiä pientä ihanaa mikä ei samalla ois turhaa krääsää.

Aika iäkäs lapsi tavarakalenteriin, tuon ikäiselle vaikea keksiä pientä ihanaa mikä ei samalla ois turhaa krääsää.
Mun mielestä taas tuon ikäiselle on helppo keksiä pientä kivaa, mikä ei oo turhaa krääsää :)
Kun koulussa kuitenkin (suurin osa kaiketi) vaihtelee kaikenmaailman tarroja ja keräilykortteja ja niitä Gomuja jajajajaja...lisäksi varmaan kiinnostaa jo huulikiillot, kynsilakat, korvikset, yms.

• Tykkää
Reactions: chef
Mun mielestä taas tuon ikäiselle on helppo keksiä pientä kivaa, mikä ei oo turhaa krääsää :)
Kun koulussa kuitenkin (suurin osa kaiketi) vaihtelee kaikenmaailman tarroja ja keräilykortteja ja niitä Gomuja jajajajaja...lisäksi varmaan kiinnostaa jo huulikiillot, kynsilakat, korvikset, yms.

Oon vaan katkera kun omat vanhemmat lopetti tonttupussikäytännön kun tulin kouluikään ja pukkiusko loppui. :D

[QUOTE="a p";27500505]Miten niin iäkäs lapsi tavarakalenteriin? Ei kynät yms. mitää krääsää ole. Lapsi haluaa kalenterin, mutta ei pidä suklaasta joten mitä hänelle sitten pitäisi olla?[/QUOTE]

Perustelin jo, omia traumoja. :D

Ja annoinhan minä vaikka mitä ideoita, ei kun toteuttamaan! Varmasti tyttö tykkää.

Yhteistyössä