Mitä pidätte nimistä................

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miumau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miumau

Vieras
Tilda ja Hilda. Mietin näitä tuleville kaksosille. Onko liian samanlaiset? Meillä isojen sisarusten nimet ovat kaikki vanhoja, mutta eivät ala samalla kirjaimella eivätkä edes rimmaa. :)

Todella kivat nimet, mutta en itsekaan todellakaan laittaisi kaksosille ainakaan ensimmäisiä nimiä noin samankaltaisiksi. Toiset nimet saisivat sitten vaikka jo ollakin.. :)

Nimet ovat kyllä kivoja, mutta oon tosiaan samaa mieltä. Meillä oli identtiset kaksoset luokalla ja heitä ärsytti suuresti se, että äiti osti koko ajan samoja vaatteita ja kaikki sekoili niiden kanssa, kun eivät tienneet kumpi on kumpi. Eli ihmiset haluavat kuitenkin olla yksilöitä, vaikka olisivat kuinka identtisiä toisen kanssa.

Sinänsä kivan kuuloinen yhdistelmä, mutta onhan ne tosi samanlaiset. Mitenkä olisi jos toinen olisikin Matilda? Siitähän nimi Tilda on johdettu, rimmaisivat edelleen, mutta olisi jo enemmän yksilölliset. Minäkin pidän vanhoista nimistä, mutta mies urputtaa vastaan. Emme tiedä tulevan sukupuolta, mutta tytölle olen niin makustellut nimeä Fanni. Mies väittää, että tulee vaan mieleen se vanukas, pöh. Ensimmäinen on Aada, silloin sain rauhassa päättää, kun olin yksinodottaja. :D

Yhteistyössä