Mitä pahaa siinä on jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ritsaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ritsaaja

Vieras
kääntää kaupasta tavaraa ja ruokaa lapsille jos ei ole varaa ostaa terveellistä ruokaa? Olen jo vuoden sitä harrastanut. Ei muuten rahat riittäisi lasten harrastuksiin jalkineisiin jne. Enkä halua että syrjäytyvät!

Kyllähän kauppias on hävikin laskenut ruuan hintaan mukaan, joten sinunlaisesi pitävät hyvän huolen että rehelliset maksavat varastamisesi. Joten samalla varastat meiltä kaikilta, jotka suostuvat maksamaan ja miettimään kulutustottumuksiaan.

Tottuessasi varastamiseen se tulkitaan myös yhden sortin kleptomaniaksi. Ehkä pääset hoitoon, lapsesi sijaiskotiin yms kun mamma ei kykene huolehtimaan itsestään ja perheen taloudesta.

TAidat olla aika yksinäinen, jos et voi kääntyä turvaverkkosi puoleen? Ikävää!

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä hyvää siinä on?;29745828:
Mitä hyvää siinä on?

Ei tartte kärsiä puutetta ja kurjuutta. Tiedätkö miten kallista esim. kala on? Meillä syötäisiin muuten vain kalapuikkoja, nut ahventa ja kuhaa, pakasteena ja tuoreena.

Kyllähän kauppias on hävikin laskenut ruuan hintaan mukaan, joten sinunlaisesi pitävät hyvän huolen että rehelliset maksavat varastamisesi. Joten samalla varastat meiltä kaikilta, jotka suostuvat maksamaan ja miettimään kulutustottumuksiaan.

Tottuessasi varastamiseen se tulkitaan myös yhden sortin kleptomaniaksi. Ehkä pääset hoitoon, lapsesi sijaiskotiin yms kun mamma ei kykene huolehtimaan itsestään ja perheen taloudesta.

TAidat olla aika yksinäinen, jos et voi kääntyä turvaverkkosi puoleen? Ikävää!

Ei tulisi mieleenikään pummata sukulaisilta tai ystäviltä! Olen aina itse tottunut tulemaan toimeen. Lapset ovat jo aika isoja ja siksi KULUTTAVAT paljon!

Ruoan hinta Suomessa on ryöstöä.

Katsokaapa huviksenne kauppaketjujen omien merkkien tuoteselosteita: niissä näkee missä kaikissa maissa kyseinen ketju pitää majaa. Ne kaupat on rakennettu suomalaisten maksamilla ruoan hinnoilla! Vain pieni osa maksetaan takaisin ns. bonuksina. Ilman bonussysteemiä kokonaishinta olisi kymmeniä prosentteja alhaisempi!

Yhteistyössä