mitä pahaa siinä jos miehelläni ja mulla ns. omat rahat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilo

Vieras
ollaan oltu naimisissa 12v ja yhdessä 17v.aina ollut omat tulot ja yhteiset menot. mies maksaa kaikki asumiskulut ja remontit,autohuollot jne "mieten aiheet".minä maksan ruuat,vaatteet, lasten harratseet jneKumpikin maksaa omat puhlaskut jne.ei ole mitään ongelmaa ollut koskaan.

On meilläkin ns. omat rahat. En edes ole miettinyt mitä pahaa siinä voisi olla ja mitä muut siitä ajattelee. Meillä toimii näin raha-asiat, muut tehkööt miten tahtovat.

Minusta kuulostaa, että teillä on yhteiset rahat. Siis jos on yhteset menot, niin silloin on käytännössä yhteiset rahat.

On meilläkin omat tilit, mutta mies maksaa kans taloon liittyvät jutut, autojutut ja sen semmoiset. Mulle tulee pkodin maksut, ja ööh, omat menot plus rauokakauppalaskut välillä.

Tietty omat tilit. Mies huolehtil omistaan ja minä omistani. Kulut puoliksi. Meillä on jopa avioehto. Olisi ihan mahdotonta kuunnella miehen valitusta kun mä ostaisin vaatteita jos rahat menis yhteen.

Meillä on omat tilit, mutta yhteiset rahat. Kaupassa maksaa jompi kumpi miten on satuttu sopimaan riippumatta siitä mitä on ostettu tai se kumpi nyt sattuu siellä kaupassa käymään, jos on yksinään liikenteessä. Laskut menee enten tenten systeemillä kummalla nyt sattuu enemmän olemaan rahaa tai kumman lasku on sen mukaan millä mielellä olen laskuja maksaessa. Sekavaa, mutta hyvin on pärjätty. Suurimmat riidat on sängyssä siitä kumpi saa enemmän peittoa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ilo:
ollaan oltu naimisissa 12v ja yhdessä 17v.aina ollut omat tulot ja yhteiset menot. mies maksaa kaikki asumiskulut ja remontit,autohuollot jne "mieten aiheet".minä maksan ruuat,vaatteet, lasten harratseet jneKumpikin maksaa omat puhlaskut jne.ei ole mitään ongelmaa ollut koskaan.

Meneekö teillä menot tasan,vai maksatko sinä enemmän?

Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:
Meillä on omat tilit, mutta yhteiset rahat. Kaupassa maksaa jompi kumpi miten on satuttu sopimaan riippumatta siitä mitä on ostettu tai se kumpi nyt sattuu siellä kaupassa käymään, jos on yksinään liikenteessä. Laskut menee enten tenten systeemillä kummalla nyt sattuu enemmän olemaan rahaa tai kumman lasku on sen mukaan millä mielellä olen laskuja maksaessa. Sekavaa, mutta hyvin on pärjätty. Suurimmat riidat on sängyssä siitä kumpi saa enemmän peittoa. :D

Aika hyvin taitaa mennä :D

Meillä kans omat tilit, mutta yhteiset rahat. Eikä ole koskaan tarvinnut kuunnella valitusta siitä jos ostan jotain itselleni, voin jopa ottaa miehen tililtä rahaa ja omahyväisesti käyttää ne vain itseeni!

Yhteistyössä