Mitä pahaa mä olen tehnyt?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Viime viikolla sain pelätä papan ottamista niin etten saanu edes nukuttua paria viimistä yötä.. ja nyt sitten eilen illalla alkoi päätä särkemään ihan tajuttomasti.. tänään aamulla tajusin, että se johtuu hampaasta.. viisuri on puoliksi ihan harmaa.. :o eli siinä on ihan jumalaton reikä.. nyt en sitten voi ens yönäkään nukkua kun täytyy pelätä huomista lääkäriä.. hitto että mä olen paniikissa.. saavat sitoa mut huomenna sinne tuoliin että kanssa pysyn siellä.. :ashamed:

:hug: :/

Mä myös pelkään hammaslääkäriä tosi paljon vaikka mulle ei ole koskaan mitään suurta tehtykään...

No toivotaan että menee hyvin ja pääset kivusta eroon :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi kiduttaa itseään, kun olemassa pelkolääkäreitäki?

Ja kukahan ne maksais mulle? mulla ei ole varaa mennä edes yksityiselle.. :headwall: sen takia mulla onkin vielä 3 viisuria suussa vaikka pitäis poistaa kun ei vaan ole rahaa mennä lääkäriin.. arvaa vaan vituttaako sekin.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
:hug: :/

Mä myös pelkään hammaslääkäriä tosi paljon vaikka mulle ei ole koskaan mitään suurta tehtykään...

No toivotaan että menee hyvin ja pääset kivusta eroon :hug:

Jos toi kipu ei olis niin hervoton niin en menis lääkäriin.. mutta nyt on pakko.. viimeksi kun kävi sama homma niin kipu loppui suunnilleen samalla sekunnilla kun hammas otettiin pois.. on muuten sitten 12. hammas mikä multa poistetaan puudutuksella.. :kieh: kokemus ei mitenkään helpota tätä..

minäkin pelkään hammaslääkäriä. Olen sopinut lekurin kanssa, että menen suu auki sinne huoneeseen, hän puuduttaa koko kaluston ja vasta sitten sanon päivää. Ei se satu kun on kunnolla puudutettu.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
minäkin pelkään hammaslääkäriä. Olen sopinut lekurin kanssa, että menen suu auki sinne huoneeseen, hän puuduttaa koko kaluston ja vasta sitten sanon päivää. Ei se satu kun on kunnolla puudutettu.

Ei niin.. mutta se puudutus.. :o sehän siinä pahinta onkin.. :D

voi, luulin kun pelkäsit papan ottamista, että kyseessä on pappasi viinan otto :( tyhm minä :(

Mutta: hammaslääkärissä saa puudutteet, ja olen itsekin pelkopotilas. Sano reilusti, että pelkäät kamalasti, niin sanoin ite viime kesänä, kun viisuri halkesi (hirveä reikä) ja 7 vuoden tauon jälkeen kävin hammaslääkärissä. Koko suuvärkki laitettiin sitten kuntoon, ja elokuussa menen taas-ei pääse isoja juttuja tulemaan, pääsen helpommalla.

Tsemppiä hammaslääkäriin-huomenna tähän aikaan se käynti on ohi :)

Selvisin hengissä hammaslääkäristä.. eikä siellä kyllä mitään muuta tehtykään kuin vilkaistiin suuhun.. lääkäri sanoi, ettei ole niin iso reikä että aiheuttais sellasta kipua.. nyt mä olen ihan paniikissa, että mikä hitto mulla nyt sitten on..mun ei ole ikinä sattunut päätä niin tajuttomasti.. siis se oli ihan hirveä kipu.. ja edelleen alaleuassa tuntuu jotain hassua.. mitä tämä vois olla? mulla ei ole hajuakaan..

Ja hammaslääkärille pääsen huomenna uudestaan.. menen "omalle" lääkärille ja hän ottaa röntgenkuvat ja päättää mitä mun suulleni tehdään.. nyt heti ei kyllä tehdä yhtään mitään kun ei kerran ole rahaa..

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No hyvä kun se käynti on takana mutta harmi kun ei syytä kipuun löytynyt vielä :/

Osasko se lekuri sanoa mitään mistä moinen kipu voi johtua?

Ei mitään sanonu.. totes vaan että ei tästä kyllä sellasta kipua pitäis tulla.. ja totta se tais puhuakin.. kun jos se johtuis hampaasta niin kyllä sitä sattuis vieläkin.. enkä ole tänään ottanu yhtään särkylääkettä.. sellanen kumma tunne tuolla leukaperissä kyllä on.. hitto kun häirii mua.. en viittis mennä lääkäriinkään yhden hetkellisen päänsäryn takia.. ( joo mä pelkään tavallisiakin lääkäreitä hirveesti eikä mua saa sinnekään muuta kuin pää kainalossa.. :ashamed: )

Juu, minun suuhun ei tartte niitä "vehkeitään" hammaslääkärin työntää :x :x
Peilikin jos hipasee hampaita, niin itku melkein tulee, ku tuntuu niin pahalle

Nukutukseen olis jo aika varattuna, kun sais ne vielä kiinni, et saisko yhtään joustoa tuossa maksussa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Juu, minun suuhun ei tartte niitä "vehkeitään" hammaslääkärin työntää :x :x
Peilikin jos hipasee hampaita, niin itku melkein tulee, ku tuntuu niin pahalle

Nukutukseen olis jo aika varattuna, kun sais ne vielä kiinni, et saisko yhtään joustoa tuossa maksussa :whistle:

:D mun tuli vedet silmistä tänään vaikka se vaan kattoi peilillä.. :ashamed: en taida kehdata mennä huomenna ollenkaan..

Uusimmat

Yhteistyössä