T
työteliäs
Vieras
Osaisiko täällä joku auttaa? Eikös täällä naisia ainakin paljon pyöri
Hain siis sisustusliikkeen myyjän paikkaa, (ei mikään Ikea) ja sainkin haastatteluajan ensi viikolle. Miltä kuulostaa seuraava asu: Musta hyvin yksinkertainen noin polvipituinen puuvillamekko (jossa on ohuet olkaimet ja toppimainen kaula-aukko, mutta ei mikään paljastava) ja siihen päälle musta, lyhyt ja siisti jakku. Mustat sukkahousut+mustat pitkävartiset, korottomat saapikkaat + kaulaan murretunvihreä ohuehko huivi.
Onko liian musta, riittääkö ainoaksi väriksi murretun vihreä huivi? Mitä muuttaisitte asussa? Pitkät hiukseni laitan siistille poninhännälle + tietysti siisti, huoliteltu meikki. Olen itse aika boheemi pukeutuja ja käytän paljon värejä, kuvioita sun muita. Sellainen siisti, "neutraali" pukeutuminen on itselleni vähän vierasta, ja valikoimani sellaisten siistien vaatteiden suhteen ei ole mikään laaja. En omista suoria housuja tai kauluspaitoja, enkä ole niitä nyt hankkimassakaan.
Onko liian musta, riittääkö ainoaksi väriksi murretun vihreä huivi? Mitä muuttaisitte asussa? Pitkät hiukseni laitan siistille poninhännälle + tietysti siisti, huoliteltu meikki. Olen itse aika boheemi pukeutuja ja käytän paljon värejä, kuvioita sun muita. Sellainen siisti, "neutraali" pukeutuminen on itselleni vähän vierasta, ja valikoimani sellaisten siistien vaatteiden suhteen ei ole mikään laaja. En omista suoria housuja tai kauluspaitoja, enkä ole niitä nyt hankkimassakaan.