Mitä päälle teatteriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhtikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhtikuu

Vieras
Työporukalla oltais menossa teatteriin ja sen jälkeen ravintolaan syömään.

Nyt olis sitten iänikuinen vaateongelma joten ehdotuksia otetaan vastaan.
En käy teattereissa juur ollenkaan joten ei hajuakaan mitä vois päälle laittaa.

Ihan perusvaatteet. Ei teatteriin tartte mitenkään pukeutua. Enemmänkin se ruokaravintola määrittää vaatteesi: siis onko se peruspizzeria vai joku heino Michelin-tähtimesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Mitä laittaisit ruokaravintolaan? Mielestäni sama asu käy hyvin teatteriinkin.

Luultavasti sieltä sitten porukka vielä hajaantuu istumaan jonnekin iltaa niin se tuo mulle liikaa päänvaivaa

Minä kuitenkin sen ruokaravintolan mukaan miettisin asuni. :) Teatterissa näkee ihan kaikkea pitkän puvun (jos ensi-ilta ) ja farkkujen välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja nämä vaikka:
Hame tai suorat housut, kiva paita, paitapusero tms. Ja tosiaan teatteriin pukeudutaan!!
Joskus joku ollut farkuilla ja se kyllä pisti silmään :(

Hä? Oon ollu hikisillä verkkareillakin teatterissa (tosin sitä en suosittele hajuongelman takia ;). Jos haluat mennä farkuissa, mene. Enemmistö on näytöksissä ihan tavallisissa vaatteissa. enemmänkin pistää silmään ne jotkut ylipukeutuneet mammat iltalaukuissaan.

Tv. teatterissa töissä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan perusvaatteet. Ei teatteriin tartte mitenkään pukeutua. Enemmänkin se ruokaravintola määrittää vaatteesi: siis onko se peruspizzeria vai joku heino Michelin-tähtimesta.

Teatterin oma

Jos haluat pelata varman päälle, pistä samat kuin mitkä laittaisit mummon hautajaisiin. Eli mustaa ja suoraa. Ei ainakaan herätä mitään ajatuksia mihinkään suuntaan.

riippuu teatterista, jos meette johonkin kom-teatteriin tai vasaavaan, niin ehkä eri vaatteet kuin kaupunginteatterin ensi-iltaan.
mun mielestä ihan ne vaatteet, mitkä laitat ruokaravintolaan sopii teatteriin, ei siellä mitään erityistä koodia nykyään ole. mummoja näkyy toki iltapuvuissa, mutta opiskelijoita farkuissa.

Mites tämän tyylinen farkkutunika/mekko mustien legginssien ja saapikkaiden kanssa?

http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=40811&tm=111

kiva. mulla on ollu tommonen monta vuotta ja kovassa kàytòssà, mutten laittaisi teatteriin (itse nàin, mutta miksei voisi tietenkin)

Asun kun pitäis olla sellainen, että voi sitten mennä jonnekin lasilliselle kahdelle eikä tunne oloansa liian pukeutuneeksi. Ei me kuitenkaan mihinkään lähipubiin olla menossa lasillista ottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja teatterissa töissä:
Alkuperäinen kirjoittaja nämä vaikka:
Hame tai suorat housut, kiva paita, paitapusero tms. Ja tosiaan teatteriin pukeudutaan!!
Joskus joku ollut farkuilla ja se kyllä pisti silmään :(

Hä? Oon ollu hikisillä verkkareillakin teatterissa (tosin sitä en suosittele hajuongelman takia ;). Jos haluat mennä farkuissa, mene. Enemmistö on näytöksissä ihan tavallisissa vaatteissa. enemmänkin pistää silmään ne jotkut ylipukeutuneet mammat iltalaukuissaan.

Tv. teatterissa töissä

Ystäväni on myös teatterissa töissä ja se kans sanoi että ihmiset ilmeisesti edelleenkin pitää teatterissa käyntiä jotenkin erityisen hienona tilaisuutena, jonne tälläydytään viimeisen päälle. Pikku hiljaa kuitenkin on alkanut ihmisille mennä perille että näytöksiin voi tulla myös tavallisissa, siisteissä vaatteissa :)

Yhteistyössä