Mitä päälle näillä keleillä? vauva 10kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkakuula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakkakuula

Vieras
Miten paljon teillä on jo vaatetta päällä pienillä lapsilla/ vauvoilla, jos ulkona on pari astetta pakkasta?
Meillä likka konttailee maassa ja rattailla ollaan paljon liikenteessä, nyt ollu vaunuilu pukuna ä-pakkausken toppis ja alla sisävaatteet, kuivalla ilmalla näillä on myös menty hiekkiksellä.

Mietityttää vaan tä pukeminen ku ilmat taas kylmenee..

poika10 kk, ja nukkuu vaunuissa. päällä yleensä body+housut. villapuku ja kevyttoppapuku. (siis jos pakkasta. Jos ei pakkasta nii jätän villapuvunpois koska nukkuu vaunuissa makuupussissa

Pakko sysyä ap:ltä, et minkä kokoinen teillä se pakkauksen toppapuku on? Meillä kun tyttö on liki saman ikäinen, muttei se puku (68 cm) enää päälle mahdu vaikkei likka ole edes kauhean iso. Keskikokoa on tai paino hiukan allekin.
itse olen vaunuihin laittanut kevyet vaatteet alle ja toppapuku, toppatumput ja toppatossut ja makuupussia vähän siihen päälle, muttei kiinni. Pihalla samat varusteet ilman makuupussia tietenkin.

mm: meillä kanssa se pakkauksen puku on 68cm, ja tyttö oli 8kk neukussa 72cm, nyt varmasti jo ylikin, veikkaisin 75cm, mut hyvin se mahtuu silti päälle, on aika reilu koko mun mielestä (:
Niin ja tytön ruumiinrakenne on hieman pullea :D

mm: meillä kanssa se pakkauksen puku on 68cm, ja tyttö oli 8kk neukussa 72cm, nyt varmasti jo ylikin, veikkaisin 75cm, mut hyvin se mahtuu silti päälle, on aika reilu koko mun mielestä (:
Niin ja tytön ruumiinrakenne on hieman pullea :D

10 kk pojalle ostin istuvan toppapuvun, kun äp:n puku on kummallisen väljä, jotenkin niin levää mallia ettei poika viihdy se päällään. Poika on nyt noin 74cm ja hoikka vartaloltaan. Toppapuku on kiva kun ei vielä tarvitse pukea alle kuin sisävaatteet, toki nukkuessa voi tulla kylmä jolloin laitan makuupussiin jos rattaissa uinuu :)

Yhteistyössä