Mitä päällä ja mitä lasissa/lautasella?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riisifrutti vadelma kädessä, pullossa pepsi maxia ja lautasella ruisleipää jossa paljon juustoa ja kasviksia päällä. Mustat mammaleggarit jalassa ja päällä musta toppi ja tummanharmaa neuletakki sekä alusvaatteet ja harmaat villasukat.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Riisifrutti vadelma kädessä, pullossa pepsi maxia ja lautasella ruisleipää jossa paljon juustoa ja kasviksia päällä. Mustat mammaleggarit jalassa ja päällä musta toppi ja tummanharmaa neuletakki sekä alusvaatteet ja harmaat villasukat.

muillakin villikset,mä oon ihan jäässä=D

päällä on varkut vielä toistaiseksi, kohta vaihtuu pinkkeihin velourpöksyihin. päällä musta-puna-raitainen pitkänmallinen paita.
lautasella ei mittää, mutta illan hämärtyessä kaivan pakkasesta La Tentazione Tiramisun (tai jotain sen suuntaista) jonka sain naapurilta.

Mukissa Irish Coffee, paallä jättivillapaita ja legginsit. Ja VILLASUKAT! Jee. Mä oon niin odottanut tätä syksyä. Että saa pukea kunnolla vaatteita päälle ja laittaa villasukat jalkaan. Kesävaatteet on kamalia. Paljastavia. Mä olen paljon kotosampi kun saan pukea pitkäthousit jalkaan ja laittaa viela kaulahuivin kaulaan. Syksy, syksy, syksy...

Yhteistyössä