Mitä ostat kirppikseltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämäläinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hämäläinen"

Vieras
Meillä on muutto edessä, ja pohdin mitä kaikkea ostatte kirppikseltä?
Täällä olisi ylimääräisenä päiväpeittoa, astioita, ja kaikenlaista muuta tavaraa.
Kannattaako viedä, vai laittaa Fidalle....

Lähes mitä tahansa. Pääsääntöisesti lastenvaatteita, mutta kyllä meillä lähes koko koti on koottu kieppikseltä tms. (tori.fi, huuto.net, kierrätyskeskus) paikasta, josta saa ostaa käytettyä tavaraa.

Voisin hyvinkin ostaa kirppikseltä päiväpeiton, astioita ja kaikenlaista muuta tavaraa, joten varaa ihmeessä pöytä :)

Monenlaista ostelen. Pitää kuitenkin olla hyväkuntoista, kivannäköistä ja sopivan hintaista vaatetta / tavaraa. Kirppareilla kun näkyy liian paljon sellaistakin, jonka itse luokittelisin roskiskamaksi. Vie ihmeessä myytäväksi.

Viime viikolla ostin lapsille päiväpeitot kirppikseltä. Kyttään myös mattoja kun ne on kaupassa kalliita. Olen astioitakin ostanut jos ei ole pinttymiä. Ostan kaikkea paitsi, likaista,rikkinäisiä,ylihinnoiteltuja ja alusvaatteita en osta enkä sukkia.

Melkein mitä vaan, paitsi en alusvaatteita, tyynyjä tai patjoja, kosmetiikkaa. Muuten etsin aina leluja, kirjoja, vaatteita, asusteita ja sisustustavaraa ensin kirpparilta ja jos sieltä ei tärppää, vasta sitten kaupasta :) Huonokuntoista ei kannata viedä, eikä ihan rihkamaa (tyyliin pääsiäismunista tulleita leluja, parittomia korviksia, pientä koristekrääsää....)

lähinnä lastenvaatteita, joskus lapset pyytää leluja/kirjoja itselleen. Joskus löytyy itsellekin kirjoja, vaatteita, astioita. Jopa joku huonekalu/koriste-esine on kirpparilta. Ostaisin varmaan tekstiilejäkin, mutta en ole varmaan koskaan löytänyt mieleisiä, vaikka joskus olen ainakin verhoja etsinytkin. Muutaman maton olen tosin tainnut ostaa ja ehkä pöytäliinankin. Kannattaa tekstiileissä katsoa, että ovat varmasti hyvää kuntoa, hinta kohdilleen ja koko hintalappuun näkyville, niin ei tarvitse arvailla sopivuutta omaan ikkunaan :)

Melkein mitä vaan, paitsi en alusvaatteita, tyynyjä tai patjoja, kosmetiikkaa. Muuten etsin aina leluja, kirjoja, vaatteita, asusteita ja sisustustavaraa ensin kirpparilta ja jos sieltä ei tärppää, vasta sitten kaupasta :) Huonokuntoista ei kannata viedä, eikä ihan rihkamaa (tyyliin pääsiäismunista tulleita leluja, parittomia korviksia, pientä koristekrääsää....)

Täälä menee kyllä noikin kaupaksi.

Yhteistyössä