V "vieras" Vieras 04.05.2011 #2 Uusia lastenvaatteita. Miksi uusia? Vanhat ovat yleensä huonompikuntoisa kuin mitä sanotaan, en enää osta vanhoja näkemättä.
Uusia lastenvaatteita. Miksi uusia? Vanhat ovat yleensä huonompikuntoisa kuin mitä sanotaan, en enää osta vanhoja näkemättä.
M "myö" Vieras 04.05.2011 #3 Mie olen ostanut oikeastaan mitä vain: antiikkihuonekaluja, vintage-vaatteita, polkupyörän, levyjä. Ainoa, jota en osta, on lastenvaatteet, koska niistä pyydetään mielestäni liikaa.
Mie olen ostanut oikeastaan mitä vain: antiikkihuonekaluja, vintage-vaatteita, polkupyörän, levyjä. Ainoa, jota en osta, on lastenvaatteet, koska niistä pyydetään mielestäni liikaa.
lauantaipussi Aktiivinen jäsen 29.04.2008 2 565 0 36 04.05.2011 #4 Mä oon ostanu käytettyjä lastenvaatteita ja kenkiä -tosi hyviä olleet! 3polkupyörää huusin tälle keväälle ja kaikki on todella hyviä kauppoja olleet ps2-pelejä, kirjoja...Mulla ollu vissiin tuuri mukana ku kaikki ollu tosi hyväkuntoisia. Ja kuvistahan näkee onko romua/lumppua, silloin en kyl vaivaudu.
Mä oon ostanu käytettyjä lastenvaatteita ja kenkiä -tosi hyviä olleet! 3polkupyörää huusin tälle keväälle ja kaikki on todella hyviä kauppoja olleet ps2-pelejä, kirjoja...Mulla ollu vissiin tuuri mukana ku kaikki ollu tosi hyväkuntoisia. Ja kuvistahan näkee onko romua/lumppua, silloin en kyl vaivaudu.