Mitä ostaisit aamupalaksi..sellaista ihanaa.. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kauppaan lähden..tekisi mieli tehdä oikein kunnon hyvä aamupala. Mitä hyvää namnam aamupalaa itse tekisit? :) Mies nukkuu vielä, vapaapäivän kunniaksi ajattelin. VINKKEJÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja Fogas:
täytettyä croisanttia(euroshopperilla on 4kpl paketti ni ei ite tartti tai sit irtomyynnistä ),
appelsiini mehu,kahvia..

Hei oikeasti, pakko kysyä ku en oo oikeasti syöny niitä ilman jotain täytettä..mitä laitatte sinne väliin, vai syöttekö ilman täytettä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap tyhmänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Fogas:
täytettyä croisanttia(euroshopperilla on 4kpl paketti ni ei ite tartti tai sit irtomyynnistä ),
appelsiini mehu,kahvia..

Hei oikeasti, pakko kysyä ku en oo oikeasti syöny niitä ilman jotain täytettä..mitä laitatte sinne väliin, vai syöttekö ilman täytettä? :D

mä oon halkassu,ja esim kinkkusulatejuustoa laittanu väliin,sekä salaatinlehteä,kurkkua ja tomaattia :p

Olen tehny vähän samalla tyylillä kuin hotelleissa eli: pekonia, höyrytettyjä pikkunakkeja, keitettyjä kananmunia, leikkeleitä, salaattia,kurkkua, tomaattia, leipiä mielellään jotain vasta leivottua tuoretta maalaisleipää tms. muroja, jogurttia
tuoremehua, kahvia, teetä

mies tykkäs raskaan sarjan aamupalasta ku kerran täs väkersin =)

vesimelonia, tuoreita sämpylöitä, kinkkua/juustoa/salaattia/tomaattia, marmeladia, teetä, keksejä

Tänään voisi tuollainen aamupalasetti maistua minullekin :)

croissantteja, mä yleensä ostan valmis croissant-taikinaa kaupasta ja teen itse siitä, laitan silloin jo jotain täytettä ja sitten uuniin
esim.juustoa täytteeksi, sitten se sulaa uunissa. Pari kertaa olen laittanut täytteeksi vuohenjuustoa, mustapippuria ja vähän hunajaa ja oli hyvää :p

Tuoretta patonkia tai sämpylöitä, jotain hyvää levitettä ja salaattia,tomaattia,ehkä jotain kevyttä makkaraa. Appelsiinimehua.

"Jälkkäriksi" ehkä ranskanleipää köyhiä ritareita varten ja esim.applesiinimarmeladia.

Yhteistyössä