Mitä ostaisin Lidlistä? (Hyvää&halpaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimmuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimmuli"

Vieras
Heipsulivei.
Mitäpäs hyvää ruokaa tuolta Lidlistä saisi halvalla? Tai mitä kaikkea siellä onkaan myynnissä. Noita mainoksia selailin, mutta en tunne Lidlin muuta valikoimaa.. Me syödään itsetehtyjä kotiruokia laidasta laitaan.

En kaipaa mitään Lidlin haukkumaketjua, vaan vinkkejä HYVISTÄ tuotteista! Kiitos!

Me ostetaan hedelmät, salaatit, ja yrtit sieltä.
Sitten broileria ja possua. Oltermanni on siellä halpaa. Paistopisteestä ostetaan leivät ja karjalanpiirakat.
Wc-paperi, se vaaleanpunainen, on meillä vallan käytössä, on riittoisampaa kuin lambit tai embot.
Vichy on halpaa.

Lapsille olen ostanut sieltä paljon vaatetta. Kestäviä ja hyviä on olleet :)

Kaikki on halpaa Lidlissä ja hyvää. Saksalaiset leikkeleet ja makkarat on esim. kaikki paljon lihapitoisempia kuin suomalaiset serkkunsa. Sieltä löytyy kaikkea, paitsi ikävä kyllä ei paistijauhelihaa..

Kaikki on halpaa Lidlissä ja hyvää. Saksalaiset leikkeleet ja makkarat on esim. kaikki paljon lihapitoisempia kuin suomalaiset serkkunsa. Sieltä löytyy kaikkea, paitsi ikävä kyllä ei paistijauhelihaa..

Ainakin Tampereelta löytyy 10 % rasvaista naudan jauhelihaa, samaa jota Prismassa myytiin ennen nimellä Naudan paistijauheliha.

Itse ostan Lidlistä lähes kaikki elintarvikkeet, ainoa mitä valikoimiin kaipaan on Koskenlaskija-juusto, jota ilmankin kyllä ihminen pärjää.

Herkkuja on erilaiset pähkinät, paistopisteen tuotteet ja esimerkiksi J.D.Gross-suklaat. Ihania suklaita eri kaakaopitoisuuksilla maitosuklaasta 80 % tummaan suklaaseen. (Oma suosikkini on 60 % tumma, yksi pala riittää viemään makeanhimon).

Jugurtit (niin maustetut kuin maustamattomat) ja erilaiset juustot ova myös tosi hyviä ja erikoiseriä löytyy kaikenlaisia herkkuja (pakastekakkuja, jäätelöitä, jälkiruokia jne.)

Ainoa, johon olen Lidlissä ollut pettynyt ovat jotkut kemikaliotuotteet (kuten Lidlin oman merkin hammastahna) sekä jättipaketti pyykinpesujauhetta. Jälkimmäinen aiheutti meidän lapsille allergisen ihottuman, joka korjaantui kun pesujauhe vaihdettiin Erisaniin.

[QUOTE="fani";30013390]Ainakin Tampereelta löytyy 10 % rasvaista naudan jauhelihaa, samaa jota Prismassa myytiin ennen nimellä Naudan paistijauheliha.

Itse ostan Lidlistä lähes kaikki elintarvikkeet, ainoa mitä valikoimiin kaipaan on Koskenlaskija-juusto, jota ilmankin kyllä ihminen pärjää.

Herkkuja on erilaiset pähkinät, paistopisteen tuotteet ja esimerkiksi J.D.Gross-suklaat. Ihania suklaita eri kaakaopitoisuuksilla maitosuklaasta 80 % tummaan suklaaseen. (Oma suosikkini on 60 % tumma, yksi pala riittää viemään makeanhimon).

Jugurtit (niin maustetut kuin maustamattomat) ja erilaiset juustot ova myös tosi hyviä ja erikoiseriä löytyy kaikenlaisia herkkuja (pakastekakkuja, jäätelöitä, jälkiruokia jne.)

Ainoa, johon olen Lidlissä ollut pettynyt ovat jotkut kemikaliotuotteet (kuten Lidlin oman merkin hammastahna) sekä jättipaketti pyykinpesujauhetta. Jälkimmäinen aiheutti meidän lapsille allergisen ihottuman, joka korjaantui kun pesujauhe vaihdettiin Erisaniin.[/QUOTE]

10% jauheliha ei ole paistia eikä sitä saa paistina enää mainostaakaan ;) oon mä sitä siellä nähnyt.
Onhan Lidlissä sitä kolmioihin pakattua sulatejuustoa, ootko sitä maistanna?

Kaikki muu on hyvää, mutta lihan ostan muualta. Vakio ostot on maito, piimä, leipä, juustot, leikkeleet, hedelmät, vihannekset, margariini, wc ja talouspaperi ja maustamaton jugurtti.

Se keltainen Goody Cao -kaakao on tosi hyvää. Paljon parempaa kuin O'boy, liukeneekin heti.

Kaikki Lidlissä on hyvää ja edullista. Me ostetaan mm. maitoa, kevytkermaa, piimää, rahkaa, turkkilaista & kreikkalaista jugurttia, risifrutteja, jacky makupaloja, Oltermannia, ketsuppia, lasagnelevyjut, leivät, karkit, valmiit kakkupohjat, isot jäätelöpuikot, kissanhiekka, leikkeleet, musta makkara, vihannekset ja hedelmät, pähkinät, keksit, popcornit, limsat, mehut, wc-paperit, tee, mozzarella-juusto, tuorejuustot ja vaatteita. Yleensä monet näistä on tarjouksessa ja hyödynnän aina tarjoushinnat. Paljon myös hyviä vaate- ja tavaratarjouksia on tullut vastaan.

Yhteistyössä