Mitä ootte pitäny kuumerajana hoitoonviennissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi811 harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi811 harmaana

Vieras
Meidän nuorimmainen on ollu rs-viruksessa. Henki rohisee edelleen aikalailla ja yskii kans. Lämpöä 37,7 pepusta. Eihän se viel varsinaisesti kuumetta ole, mutta lämmönnousua (näin ainaki nlassa sanottiin).Mietinki tässä, et jäänkö vielä huomiseksi ainakin kotiin lapsen kanssa, et saa kunnolla parantua.

kyllä minä jäisin... Ite olen pitäny rajana 37,5 korvasta mitattuna, normaalilämpö on tosin alle 37. Ja voinnin mukaan tietenkin, jos on kovin kipeän olonen niin sitten kotiin vaikkei kuumetta olisikaan.

Mun lapsilla toi on kuumetta. Olen mitannut terveenä kaikki ja pepustakin lämpö oli alle 37 astetta.
Joissain paikoissa on sääntönä 2 kuumetonta päivää, mutta yleensä viissiin se yksi.
Minä hoitaisin lapsen kuntoon ensin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 22:34 Vieraana kirjoitti:
En kerta kaikkiaan ymmärrä miksi lapsi pitää viedä puolikuntoisena hoitoon TARTUTTAMAAN muutkin?

NIINPÄ! En minäkään ymmärrä... Ja eikö se olis fiksua saada omakin lapsi kunnolla terveeks ennenku vie sitä vilinään ja tiedä mitä jälkitauteja vielä saa. Mutta ehkä jotkut vasta sitten sen tajuaa kun/jos omalle kohdalle sattuu joku kovempi jälkitauti.

Ja lapsen kannalta tosi rankkaa olla hoidossa kun lämpöä ja kuumetta. Harvoin tulee ajatelleeksi, että lapsi tekee ihan samanlaisen työpäivän kuin aikuinenkin. Se on tosi rankkaa puolikuntoisena.

Mä olen kans ite sitä mieltä, et ei vajaakuntoisena hoitoon. Olen vaan saanu osakseni ihmetystä, et eihän 37,7 ole vielä kuumetta olleskaan, että kyllä sillo lapsen voi viedä jo hoitoon. Noh, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee.
Saa nähdä, miten huomenna lääkärissä menee.Ottavatko jotain kokeita tms.tosta meidän neidistä.

Yhteistyössä