mitä ootte mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu 21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu 21

Vieras
olen ollut lapsenvahtina pari kertaa 2v pojalle ja 11v tytölle ja kaikki on mennyt hyvin, mutta viimeksi huomasin et en ole meistä se vahvin. tyttö nosti minut ilmaan vähän turhankin helposti, leikillä kylläkin ja itse en jaksanut häntä nostaa
ja hän rupesi nauraan ja kysyi et paljo painat. ite oon vaan 159/49 ja tyttö jo 163/62. mitäs sitten teen jos tyttö rupeaa kiukuttelee?
täytyy varmaan lopettaa ne hommat tai ruveta lihotus kuurille.

onko muilla vastaavia kokemuksia??

Ei kyse ole voimista vaan auktoriteetista. Sulla hoitajana tulee olla tarpeeksi henkistä voimaa saada lapset uskomaan ilman fyysistä kontaktia.

Itsekin 11-vuotiaana pystyin heittämään 150 kg miehen olan yli mutta en sitä silti vihapäissäni tehnyt. ;)

Siis miksi sinun täytyisi fyysisesti (kuritus mielessä?) koskea tyttöön??? Eihän sinun tarvi niin isoa lasta, esiteiniä mihinkään kannella tai nostaa..vai onko hän kehitysvammainen tai muuten fyysisesti rajoittunut?

Jos sinusta tuntuu, että sinun täytyy fyysisesti kurittaa isoa tyttöä niin VAIHDA ALAA!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja täh!;25716501:
Siis miksi sinun täytyisi fyysisesti (kuritus mielessä?) koskea tyttöön??? Eihän sinun tarvi niin isoa lasta, esiteiniä mihinkään kannella tai nostaa..vai onko hän kehitysvammainen tai muuten fyysisesti rajoittunut?

Jos sinusta tuntuu, että sinun täytyy fyysisesti kurittaa isoa tyttöä niin VAIHDA ALAA!!!!!!!!!!

ei kai kukaan fyysisestä kurituksesta ole edes puhunut, itseäni vaan mietin

Yhteistyössä