mitä ootte mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12649679656460&itemcmd=move3&listSize=45&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1306580

Aivan upea ja kohtuu hintainen. Tietenkin rahaa kuluu remppaan jne. mutta sen hinta määräytyy teidän makunne mukaan.

Oletteko käyneet jo katsomassa?
Jos kiinteistössä kaikki perusasiat kunnossa, niin mä ainakin harkitsisin vakavasti :)

joesta en tiiä onko uitava. mut uskosin olevan. :)
ei olla käyty katsomassa paikanpäällä, mut mä "kuolaan" tuon ihanan vanhan talon perään!! siinä on sitä jotain aitoa henkeä! :) en tykkää uusista "sterileistä" taloista. :)

Aivan ihana :) Tosin voin kuvitella mihin remppabudjetti venyisi, mutta muuten, aivan ihana :) Karttakuvan perusteella vilkaisin että tila taitaa olla kahdessa osassa? Mitenköhän jakautuu.. Ainakin oli värjätty kaksi kiinteistöä siitä kartalta.

Paikka ihana, piha ja joki, wow, asutaan maalla ja tuo vetää puoleensa, mut talo kyllä mun makuun menis niinku maan tasalle, ja tilalle nousis hulppea, "steriili" talo, en tiedä rikkoisko se sit sen idyllin, mut ei oo mun makuun toi talo.

Yhteistyössä