Mitä ootte mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Kun oon huomannu jo pitemmän aikaa, että mieheni on lihaksista melko jumissa ja kipeä. Hyvä että kärsin koskea niin jo sattuu, hartioihin esim. Olen sanonut monasti, että menee hierojalle, mutta hän ei halua, koska pelkää että se sattuu, ja onkai siinä syynä rahakin. No, ostaisinko miehelleni joululahjaksi hierojalle lahjakortin? Oisko se tympeetä, jos on kuitenki sanonut että ei uskalla mennä kun se käy niin kipeää. Mutta toisaalta, en tahtois että mies olis kipeäkään. Tekee fyysisesti todella raskasta työtä, joten senkin puolesta olis hyvä. Ostaisitko?? Teidän, että se tekis vaan hyvää sille.

itse kävin juuri hierojalla vaikka se sattuukin. Perustele hänelle miksi kannattaa mennä. Toki silloin kun lihakset ovat oikeasti tulehtuneet tulisi tulehdus ensin hoitaa pois ja sitten vasta hieroa ettei ärsyynny lisää. sano, että menee lääkäriin niin saa lihaksia rentouttavaa lääkettä ja sitten vaan pyytää lähetettä hierontaan nii saa vielä kelakorvauksenkin siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Jos noin kipeetä tekee, että hierominenkin sattuu paljon, pitäis kyllä mennä lääkäriin.

No ehkä se nyt ei kuitenkaan ihan niin kirjaimellisesti satu, jos nyt kosken, mutta jos painan niin sattuu...

ei se hierominen välttämättä satu jos sanoo hierojalle, että tekee alussa hellästi. Ja sitten voin vähän kovimmin hieroo, kun ei satu niin paljon enää. sitä paitsi ei se hieronta pahenna asiaa yhtää vaan parantaa. ellei oo tosi paska hieroja

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
ei se hierominen välttämättä satu jos sanoo hierojalle, että tekee alussa hellästi. Ja sitten voin vähän kovimmin hieroo, kun ei satu niin paljon enää. sitä paitsi ei se hieronta pahenna asiaa yhtää vaan parantaa. ellei oo tosi paska hieroja

näin juuri thai hierojat tekee. On niin rentouttava olo sen jälkeen.Kiitos.

Yhteistyössä