Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Mulla vähän ristiriitanen olo, se Umbrella on ihan kiva letkeä biisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Mua se jotenkin ärsyttää. Tykkään oikeasta fiftarimusiikista ja monista myöhemmin tulleista rockabillybändeistä kuten nyt vaikka Stray Catsista, mutta Baseballs on jotenkin feikki. Johtunee siitä ettei ole omia biisejä vaan covereita nykypoppibiiseistä joista en erityisemmin välitä.
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Mua se jotenkin ärsyttää. Tykkään oikeasta fiftarimusiikista ja monista myöhemmin tulleista rockabillybändeistä kuten nyt vaikka Stray Catsista, mutta Baseballs on jotenkin feikki. Johtunee siitä ettei ole omia biisejä vaan covereita nykypoppibiiseistä joista en erityisemmin välitä.
Samaa mieltä!
Itse olen ollut fiftarirokkari 14-vuotiaasta saakka eli jo melkein 20 vuotta. Tuollaiset Baseballsit on ihan feikkikamaa, yäk.
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Mua se jotenkin ärsyttää. Tykkään oikeasta fiftarimusiikista ja monista myöhemmin tulleista rockabillybändeistä kuten nyt vaikka Stray Catsista, mutta Baseballs on jotenkin feikki. Johtunee siitä ettei ole omia biisejä vaan covereita nykypoppibiiseistä joista en erityisemmin välitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Mua se jotenkin ärsyttää. Tykkään oikeasta fiftarimusiikista ja monista myöhemmin tulleista rockabillybändeistä kuten nyt vaikka Stray Catsista, mutta Baseballs on jotenkin feikki. Johtunee siitä ettei ole omia biisejä vaan covereita nykypoppibiiseistä joista en erityisemmin välitä.
Sama. päälle liimattua kiiltokuvameininkiä ilman minkäänlaista sielua.
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Mua se jotenkin ärsyttää. Tykkään oikeasta fiftarimusiikista ja monista myöhemmin tulleista rockabillybändeistä kuten nyt vaikka Stray Catsista, mutta Baseballs on jotenkin feikki. Johtunee siitä ettei ole omia biisejä vaan covereita nykypoppibiiseistä joista en erityisemmin välitä.
Samaa mieltä!
Itse olen ollut fiftarirokkari 14-vuotiaasta saakka eli jo melkein 20 vuotta. Tuollaiset Baseballsit on ihan feikkikamaa, yäk.
Ja sitten tollasten takia fiftarirokkarimeininki tulee muotiin, ja ne samat ihmiset jotka on koko ajan haukkunu meitä ja rockabillyä junteiksi, alkavatkin yhtäkkiä muka tykätä siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Juu, ja kuitenkaan jostain Baseballsista tykkäävät tyypit eivät tajua oikeasta fiftarimusiikista yhtään mitään... Muoti-ilmiö, joka menee nopeasti ohi. Me aidot fiftarit ollaan ja pysytään, vaikka muoti muuttuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Juu, ja kuitenkaan jostain Baseballsista tykkäävät tyypit eivät tajua oikeasta fiftarimusiikista yhtään mitään... Muoti-ilmiö, joka menee nopeasti ohi. Me aidot fiftarit ollaan ja pysytään, vaikka muoti muuttuu![]()
Ai miksei tajua?