Mitä ootte mieltä mein suhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli meillä siis parisuhde vol.2 joka tarkoittanee sitä että yritetään toista kertaa yhdessäoloa; eroaikana miehellä oli toinen tyttöystävä ( jonka aikana totesi että haluaa vain minut ) , itselläni taasen meni lujaa noin niinkuin muuten (joka johtui suurelta osin siitä että miehellä "toinen" nainen ) , no anyway tilanne on nyt tämä että riitelemme jopa lähes päivittäin jostain typerästäkin asiasta ja useimmiten mies on sitä mieltä että riita sai alkunsa minun puoleltani eli ajattelee että mua painaa jokin, no joo o, voipi olla että hänen ex-tyttöystävänsä esimerkiksi kummittelee mielessäni, mutta mies on myös erittäin mustis vaikkei sitä tosin suoraan näytäkkään. Eli onko tässä ainoa vaihtoehto erota lopullisesti vai mitä helkattia??? Pariterapiaan mies ei suostunut tuon ekankaan eron aikana, joten tuskin nytkään. Itse kyllä uskoisin sen tuovan meille paljonkin apua mutta kun mies ei halua niin ei... Mikä ihme siis avuksi??

oon seurannu läheltä ihan samanlaista soutamista ja huopaamista viimiset neljä vuotta. sanon suoraan: erotkaa! se on kummallekkin parempi vaihtoehto. jos ette pysty unohtamaan mitä oli teidän eron aikana niin ei se siittä ainakaan paremmaksi muutu, pahenee vaan.

usko pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
oon seurannu läheltä ihan samanlaista soutamista ja huopaamista viimiset neljä vuotta. sanon suoraan: erotkaa! se on kummallekkin parempi vaihtoehto. jos ette pysty unohtamaan mitä oli teidän eron aikana niin ei se siittä ainakaan paremmaksi muutu, pahenee vaan.

usko pois.

No en mä tiedä onko meillä niinkään soutamista ja huopaamista, ennen oli kyllä ( siis uuden alun jälkeenkin ) , mutta teroitin miehelle sitä että sillä me ei voiteta mitään että koko ajan hoetaan että no okei erotaan sitten. Varmaan suurin ongelma meillä on nyt se luottamuspula ja sitä pitäisi jotenkin nyt saada lisää molemmille. Sen olen huomannut että niin minun kuin miehenikin mielestä lopullinen ero olisi aivan kauhistuttava ajatus; ja sen takiahan me alkujaankin takaisin yhteen palattiin kun emme pystyneet olemaan erossa toisistamme. Eli jotakin muuta vaihtoehtoa kuin saisi? Itse en kestäisi enää toista eroa miehestäni, ja tuskin hänkään minusta; rakastetaan toisiamme suunnattomasti mutta mustasukkaisuus on peikkona välissämme :(

no valitettavasti teillä on tasan kaks vaihtoehtoa: ero tai terapia, ite valitsette.

jos meinaatte oikeesti saaha suhteenne toimimaan niin on sen eteen nyt jotain tehtäväkin. ja niinku sanoit, mustasukkaisuus on peikkona välissänne. siihen auttaa se terapia.

Yhteistyössä