Mitä olisitte tehneet mun tilanteessa? Harmittaa ja huolestuttaa lapsen puolesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha mieli

Vieras

Olin tänään halpahallis tälläses maaseudun pienes paikas, jossa myös asun. Siellä oli sittenn kaksi naista ja noin 4-5 vuotias poika, jota se äiti repi ja ahdisteli ja huusi sille ja pakotti pitämään kädestä kiinni. Se lasi yritti, jopa mennä siihen lattialle ja sanoi, että anna mä nukun, kun se ei siis tehnyt mitään väärin, mutta äiti ravisteli ja teki vaikka mitä sille. yks mummokin suikkas mulle siinä hyllyn takana, että mitähän kotona tapahtuu, kun vääntää tuon lapsen kädet sijoiltaan. Selkeesti äiti siinä jotain hermolepoa ja apua tarviis. oli mennyt kyllä pahoin yli jaksamisen raja ja tää sen kaveri ei kommentoinut mitään. Mitä siinä voi tehdä??Mä kävin jo siinä ja ajattelin, että mitä keksisin pojalle sanoa, että äiti ymmärtäis, mutten saanut suutani auki vaan lähdin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tehnyt mitään väärin, muuten vaan veti nukkumaan lattialle???

no sen jälkeen kun se äiti oli ahdistellut ja repinyt sitä jo varttitunnin.. se oli jotenkin pois oikeesta koko äiti. uhkailu ja ahdistelu vaan jatku ja jatku vaikka poika oli ollut aivan hyvin vaikka kuinka kauan.. mä ajattelin, että se lapsi oli niin ahdistunut, että halus jotenkin pois siitä tilanteesta, että yritti lattialle nukkumaan..

Mä kirjoitin sen tänne ja toivoin, että tämä äiti lukis ja en halua syyllistää enkä mitään sellaista, mutta toiset lapset on vaativampia ja se saattaa hämärtyä tämä kasvatusraja ja kaikilla varmasti on vaikeata joskus, mutta tuollaisella toiminnalla tulee lapselle varmasti henkisiä vaikeuksia, jos tälläinen jatkuu. Kyllä mäkin olen joskus lähtenyt itse jäähylle ulos, kun hermot meinannut pettää totaalisesti.