Mitä olisitte sanoneet tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murmeli -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Murmeli -76

Aktiivinen jäsen
24.08.2007
2 401
1
36
Olimme poikien kanssa ulkona,pienempi(11kk)rattaissa ja isompi(3v11kk)ajoi pyörällään.No Isompi suuttui kesken matkan koska kaatui pyörällään ja häntä ei saanut auttaa.No hän jäi huutamaan jalkakäytävälle ja pyysin nousemaan ylös,hän ei siis loukannut itseään millään tavoin.No pyydölläni ei ollut vaikutusta vaan hän jäi huutamaan jalkakäytävälle ja kiukuttelemaan koska meillä on ihan hirvee uhmaikä muutenkin.No eipä mennyt kauaa kun eräs n.40v.rouva marssi talonsa pihasta paikalle ja sanoi että autatko sinä poikaa vai autanko minä?Sanoin että hän kiukuttelee vaan ettei tapahtunut mitään ihmeempää.No tämä rouva sanoi mulle että no autettava poikaa on joka tapauksessa että hän joutuu kuuntelemaan sitä huutoa omaan pihaansa ja se haittaa häntä.Kiukuspäissäni sanoin hänelle että kyllä ääntä maailmaan mahtuu...No hän nakkeli niskojaan mulle ja lähti kotiinsa.Miten te toiset olisitte toimineet vastaavassa tilanteessa?Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen koska mitään tälläistä ei ole aikaisemmin tapahtunu meille.

Yhteistyössä