Mitä olette tehneet/teette tänä lauantaina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silja.S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laiskotellut. Katsonut telkkaria, kirjoittanut blogia, palstaillut ja laittanut astiat tiskikoneeseen ja koneen päälle. Niin ja käynyt kaupassa ostamassa purkin kissanruokaa. Niistänyt ja aivastellut.

Mä olen maannut sängyssä ja parannellut flunssaa. Sain pistettyä tiskit koneeseen ja ruoan tulille. Kunhan se valmistuu niin jatkan loppu päivän makoilua. Tyttö on isänsä luona, niin saan rauhassa parannella :)

Lukenut hesarin, käynyt kaupassa, tehnyt ruokaa, nukkunut päikkärit, paistanut lapsen + miehen kanssa makkaraa pihalla. Nyt menen laittamaan savunhajuiset vaatteet pyykkiin.

Ihan tulin hyvälle tuulelle, kun luin muidenkin ottaneen tänään rennosti ja lötköilleen ja urheilleen (=nautinto, ei pakko) vaan. Olihan siellä seassa mummoja ja pappojakin syötetty, mutta pääosin ollaan mukavasti puoliteholla. Jatketaan samaa rataa. Sairastelijoille toivotan pikaista paranemista!

Ps. meidän saunominen meni taas vähän erikoiseksi. Kuopus kiikutti kylppäriin paristolla toimivan paloauton ja ehti kastelemaan sen vedessä ennen kun isompi ehti napata kädestä pois. Siellä minä sitten lauteilla yritin tyhjentää ajatuksiani samalla, kun kodinhoitohuoneen puolelle heitetty paloauto sekosi kosteudesta ja huusi VIIIIUUUUUVIIIIIUUUUU! nonstop koko saunomisen ajan. Huoh...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä