Mitä olette ostaneet/aiotte ostaa omalle 1-2 vuotialle joululahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neah

Vieras
Minkä ikäinen tarkalleen on jouluna ja kumpaa sukupuolta?

Mä pohdin hirveesti meidän jouluna 1v8kk ikäiselle pojalle lahjaa.. Tykkää paljon muumeista ja junista.. Vois semmosta Brion MyFirst rautatietä harkita.. Mitähän muumijuttua ton ikäselle vois.. Se muumitalo taitaa olla vähän isommille lapsille..

Pienille on oma ensimuumitalo. Ikäsuositusta en tosin tiedä, mutta luulis että 2v paikkeilla se on. Meidän tammikuun alussa syntyneen tytön "toivelistalla" on nukke, värikynät, duploja, iso kuorma-auto ulkoleikkeihin, palapeli (prismassa oli jotain muumiaiheisia, 2-vuotiaille), parkkitalo. Junarataa ei "toivo" koska sitä jo on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pienille on oma ensimuumitalo. Ikäsuositusta en tosin tiedä, mutta luulis että 2v paikkeilla se on. Meidän tammikuun alussa syntyneen tytön "toivelistalla" on nukke, värikynät, duploja, iso kuorma-auto ulkoleikkeihin, palapeli (prismassa oli jotain muumiaiheisia, 2-vuotiaille), parkkitalo. Junarataa ei "toivo" koska sitä jo on.

Niin siis tyttö täyttää tammikuun alussa 2v.

ja kaverin saman ikänen lapsi tykkää tällä hetkellä tosi paljon sellasesta porakoneesta, voi olla et ne oikeesti vissiin kolem vuotiaille mutta mä en ainakaan saanu mitään siitä "rikki". tykkää porailla huonekalun reikiä ja oviaukkoja jne. jotkut on niistä tosi kalliita siis 17.90 mut jossain tai olla työkalupenkki ja jossain työkalupöytä niin alle kolmekymppiä, siinä oli vasaraa ynnä muuta.

meillä poika juoluna kanssa 1v8kk. Aattelin ostaa yhen paketin vaatteita, ihan perusjuttuja. Sitten yksi paketti, johon joku lelu. Se onkin sitten eri, että mikä, kun en taho mitään roinaa ja mummot sun muut lahjoo kuitenkin...

Lapsi jouluna muutamaa kuukautta päälle 2v, ja nyt on ostettuna HelloKitty pöytä+2tuolia, vauvanukke, HelloKitty pyjama. Vielä pitäisi jotain kivaa keksiä tytölle =)

Vähän yli 2-vuotiaalle tytölle ostin ihanan bambi-pussilakanasetin. Puisen kehdon meinasin myös hommata, saa sinne laittaa pehmosia ystäviään nukkumaan. Logiikkalinnaa oon myös ajatellut yhteiseksi isosiskon kanssa. Satukirjojakin saa molemmat.

Meillä muuten on tuo tavallinen muumitalo ja pienempikin on leikkiny sillä oikein taitavasti jo pitkään.

vuos sitte ostettiin meidän 10kk ikäselle potkuauto (siis sellanen taapero auto, jonka päällä voi istua ja sit sitä voi lykätä), on nyt vuodenpäästä erittäin mieluinen. ja isänsä osti sille ISON pehmonallen :D

1v lahjaksi ostettiin lasten keinutuoli (on ollu todella mieleinen)
Tänä jouluna (1v10kk) aateltiin ostaa itkevä nukke (sellanen jos ei tartteis olla juurikaan muita toimintoja, ku et itkee, ja sil voi laittaa tutin suuhun), mun isä aiko kunnostaa mun vanhat puiset nukenrattaat tuolle. Sit on ostettu sellanen piirustusalusta

Yhteistyössä