Mitä olette mieltä miehestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Varjo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Varjo"

Vieras
jolla on sarkastinen huumorintaju, on suht pessimistinen asiassa kuin asiassa, huomauttelee asioista päivittäin vaimolleen (moittivaan sävyyn), tekee kärpäsestä härkäsen.. Ottaa nokkiinsa suht helposti, vaikka yritän mahd. nätisti sanoa asiasta joka mua vaivaa tai harmittaa,sitten osoittaa usein mieltään koko perheelle.

Jakelee hätäiseen ja raivona rangaistuksia lapsille, kuten että 4veen pitäisi olla koko pvä omassa huoneessaan ovi kiinni, tai "jos et lopeta ,laitan sut parvekkeelle!" tai "jos vielä kerran nään sut tekemässä noin, saat selkäsaunan!" . Ja kyse on useimmiten pikkuasioista,kuten lapsi on syönyt erikseen leivän päältä kinkun tms. Tai ihan vaan ettei ole totellut mitä isi on sanonut. Itse olen täysin fyysistä kuritusta vastaan, sanoinkin miehelle että meillähän ei mitään selkäsaunoja anneta! Jos ei muilla keinoin pysty ratkomaan asioita,vika on vanhemmassa itsessään. Lasten kasvatus on jatkuvaa/toistuvaa lapsen ohjaamista.

Tuntuu että muut joutuu olemaan "varpaillaan" .. ainakin minusta tuntuu siltä:(

[QUOTE="vieras";27399590]Kuulostaa tavalliselta mieheltä. Yh-äitien lapset oireilee koska kuvaamasi kuri puuttuu arjesta.[/QUOTE]

jos ap:n kertoma "kuri" on mielestäsi sitä kuria mitä lapsi tarvii, niin ei sulla taida kaikki olla hyvin...

[QUOTE="vieras";27399590]Kuulostaa tavalliselta mieheltä. Yh-äitien lapset oireilee koska kuvaamasi kuri puuttuu arjesta.[/QUOTE]

Tulipa tästä mieleen.

Mä oon eronnut kuvaillun kaltaisesta miehestä. Itseasiassa se oli vielä pahempikin mua kohtaan. Löi, potki, kuristi, uhkasi tappaa/lyödä jos en tehnyt kuten hän halusi, oli täysin sadisti -mä en esim saanut vuorokauteen liikkua keittiön nurkasta minnekään kun mies vahti, jos yritin, kävi päälle ja nauroi. Tämmöistä somaa perhe-elämää.

Ja kun erosin ja lapset alkoivat myöhemmin tietysti oireilla kaikesta näkemästään perheväkivallasta, niin ei ollut yksi eikä kaksikaan kertaa kun mä kuulin miten KAIKKI lasteni ongelmat johtuvat vain ja ainoastaan siitä, ettei minulla ole miestä! Ei riittänyt miehenmalliksi mun oma isä tai mun veli tai muut miessukulaiset. Ei, ongelma oli se, että meillä ei asunut saman katon alla ketään MIESTÄ.

Ei jumalauta että mä en voi vieläkään käsittää miten helvetissä lapsista tekee tasapainoisia se, että taloudessa asuu joku jolla on munat. Ihan sama sitten millainen loppuosa siitä tyypistä on. Pääasia että sillä on munat.

Keskiaikaista meininkiä. Vieläkin ärsyttää, vaikka luojan kiitos tuota selitystä ei ole tarvinnut enää kuunnella.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
[QUOTE="Vuokko";27399612]jos ap:n kertoma "kuri" on mielestäsi sitä kuria mitä lapsi tarvii, niin ei sulla taida kaikki olla hyvin...[/QUOTE]

Lapsi tarvitsee ehdottomia rajoja ja ehdotonta vanhempien kunnioittamista. Kuriton lapsi ei tottele, kinastelee ja puhuu rumasti äidilleen. Ap kuuluisi olla kiitollinen että on saanut miehen joka jaksaa pitää lapset kurissa.

[QUOTE="vieras";27399694]Lapsi tarvitsee ehdottomia rajoja ja ehdotonta vanhempien kunnioittamista. Kuriton lapsi ei tottele, kinastelee ja puhuu rumasti äidilleen. Ap kuuluisi olla kiitollinen että on saanut miehen joka jaksaa pitää lapset kurissa.[/QUOTE]

ensimmäinen lause totta.

Yhteistyössä