Mitä olet mieltä miehestä joka haluaa että olet pullea ja luonnollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mitä ajattelet miehestä joka haluaa että olet mieluummin tukeva ja mm. kainaloista ja alapäästä luomu, kuin hoikka ja karvaton? Siis aidosti on tuota mieltä eikä vaan sen takia, etteikö "saisi muita". Nuori mies, komea ja haluaa tuollalailla että nainen saa olla pehmoisen muodokas ja muutenkin luomu mutta toki luonnonkaunis.

Sanoo ettei edes katsele "pintaliitotyttöjä".

Sanoisin, että miesriepu valehtelee. Kuka nyt läskin muijan rämemajavalla tahtoisi? Ellei sitten aiemmassa suhteessa hoikka ja karvaton pettänyt ja mies tahtoo varmistaa ettei niin enää käy

Hakeeko nainen isäänsä jos pitää karvallisesta ja itseään vähän vanhemmasta?

[QUOTE="vieras";27918562]En ole koskaan ollut pullea, joten en voi olla sekä luonnollinen että pullea.

Sanoisin, että jo mies etsii äitiään tai sitten sinä olet oikeasti kaunis.[/QUOTE]

Minä olen nuori, hoikka, urheilullinen ja ihan komeakin mies.
Pidän ennemmin pulleista naisista. Huom: En lihavista. Eli jossain 90kg menee se yläraja. Mutta ennemmin vähän pyöreä. Karvat ovat totaalinen turn off minulle kyllä. Eli pullea ja karvaton kiitos.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
silloin hän rakastaa minua juuri sellaisena kui olen.
Ei tuo mun mieskään enää ole mikään nuori ja mahakin on kasvanut, mutta rakastan häntä silti- Rakkaus on sokea :heart:

Kummallinen. Aivan liian kummallinen omaan makuuni.

Ja turhan musta-valkoinen. Jos miehen mielestä vaihtoehdot on olla joko karvakainalo tai "pintaliitotyttö", niin se kertoo jo melko paljon.

[QUOTE="Vieras";27918673]Entä jos mies haluaa naisen olevan hoikka ja karvaton?[/QUOTE]

Paljon normaalimpaa kuin se, että haluaa kumppaninsa olevan pullea ja karvakainalo.

Tämä saa varmaan posliini fanien mulkun sykkimään ihan omia aikojaan :D
DSC04354.JPG

Se vaan haluaa ettei sua muuta miehet kattele ku karvat kasvaa polvissa asti. Kuka sellaista haluaa, ja musta olis kauhiaa olla jos kainalokarvat olis pitkät ja olisin pullee vaan sen takia et kun mies tykkää. Hulluahan se on itteään muuttaa jonku miehen takia. Tietty jos itellä hyvä olla karvasena ja pulleena niin mikäs siinä.

[QUOTE="Vieras";27918810]Aijaa, mielestäni pieni pulleus naisessa ei ole yhtään outoa (naisella miestä isompi rasva-%) ja lisäksi karvat aikuiselle tulee normaalisti. Miksi muunneltu olisi jotenkin normaalimpaa?[/QUOTE]

Ai, nyt se pulleus on jo muutettu pieneksi pulleudeksi. Hetki sitten se vielä oli ihan vaan pelkkä pulleus. Mun mielestäni pullealla naisella tarkoitetaan naista, jolla on ylimääräistä laardia. Ja mielestäni on epänormaalia toivoa naiselleen läskiä, joka on terveydelle haitallista.

Enkä sanonut, että se olisi outoa, jos naisella olisi pientä pulleutta. Tai vaikka olisi vähän isompaakin pulleutta. Mutta mielestäni on outoa, jos joku tietentahtoen toivoo naiselleen tai miehelleen ylipainoa.

Karvat kasvavat tosiaan lähes kaikille, mutta ei sen tarvitse tarkoittaa sitä, että niiden poisto olisi epänormaalia. Paljon epänormaalimpaa on kasvattaa karvakainalot. Tai siis, en ainakaan itse tunne yhtäkään naista, joka karvoja kainaloissaan kasvattelisi ja siksi pidän sitä melko epänormaalina, jos joku mies haluaisi naisensa kainalopuskat kasvattavan.

No toiset tykkää "muhkummasta". Onneksi makuja on yhtä monia kuin meitä ihmisiäkin. Kannattaa kuitenkin valita mieluinen puoliso ja hyväksyä hänet semmoisena kuin on, toista kun ei voi muuttaa.

Ite oon luonnostaan hyvin hoikka, joten en vois olla luonnostaan pullea. Karvainen voisin olla, mutten halua. Ei se minusta kuitenkaan anorekrikkoa tee. Sairaalloinen laihuuden tai ylipainon ihannointi menee aina yli.

Itseasiassa lievä ylipaino /pulleus on todettu terveelliseksi (pitkä ikä), lisäksi iho on parempi pulleilla.

Karvat ajetaan vain yleisön painostuksesta ja se ei tee siitä mitenkään normaalia tai tarpeellista verrattuna siihen, että antaisi ne kasvaa. Miksi silmäripsiä ja kulmakarvoja ei polteta veks ja ihannoida?

Ai, nyt se pulleus on jo muutettu pieneksi pulleudeksi. Hetki sitten se vielä oli ihan vaan pelkkä pulleus. Mun mielestäni pullealla naisella tarkoitetaan naista, jolla on ylimääräistä laardia. Ja mielestäni on epänormaalia toivoa naiselleen läskiä, joka on terveydelle haitallista.

Enkä sanonut, että se olisi outoa, jos naisella olisi pientä pulleutta. Tai vaikka olisi vähän isompaakin pulleutta. Mutta mielestäni on outoa, jos joku tietentahtoen toivoo naiselleen tai miehelleen ylipainoa.

Karvat kasvavat tosiaan lähes kaikille, mutta ei sen tarvitse tarkoittaa sitä, että niiden poisto olisi epänormaalia. Paljon epänormaalimpaa on kasvattaa karvakainalot. Tai siis, en ainakaan itse tunne yhtäkään naista, joka karvoja kainaloissaan kasvattelisi ja siksi pidän sitä melko epänormaalina, jos joku mies haluaisi naisensa kainalopuskat kasvattavan.

Yhteistyössä