Mitä ohjelmaa (vai tarvinneeko mitään?) 9-vuotiaan tytön synttäreille? ja trampalla hyppimisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vieraita tulee varmaankin noin 5-7 kpl ja ajaksi ajattelin laittaa vain 1,5 tuntia kuten aiemminkin. Nyt tytöt on jo noin isoja ja en oikein tiedä mitä keksin heille ohjelmaksi vai keksivätkö vaan itse?! Meillä on pihalla trampoliini jossa ainakin viime kerralla pomppivat. Sitäkin vähän stressasin kun en tietenkään kaikkia voinut sinne yhtä aikaa antaa mennä, mutta kuka siellä nyt yksinkään haluaisi hyppiä. Annoin olla niiden kolme yhtä aikaa... miten te tekisitte tuon trampoliinilla hyppimisen kanssa?

Mitä tytöt haluaa tehdä nykypäivänä? Mulla on kokemusta vaan pojista ja aina halusivat vesi-ilmapalloilla leikkiä synttäreillä, Amazing Race-kilpailun radan erilaisine tehtävineen olen tehnyt moneen kertaan ja murhaaja korteilla on ollut myös mieluista. Mutta tytöt?!?

Ei tarvii mitään erityistä ohjelmaa. Joku aarteen etsintä voi olla kiva, jos jotain haluaa järjestää. Tai korupja, jossa voi vaika helmistä tehdä itselleen korun. Tuo tramppa on vähä kyseen alanen, muta jos hypitään, niin yks kerrallaan ja suojaverko varmaan on

Yksi kerrallaan tramppaan -tai sit ei ollenkaan tramppaa vaan muuta tekemistä tilalle. Lähipiiristä on parikin tapausta, jossa lapsi on loukkaantunut vakavasti, kun trampoliinilla on ollut useampi hyppijä.

Ja aika hyvin lapset keksivät jo itse tekemistä, mutta pari leikkiä voitte miettiä valmiiksi. 9v. osaa varmaan jo itse kertoa, mitä muiden synttäreillä on tehty. Nyt unohdin katsoa oliko tytöstä vai pojasta kyse. Tytöt ainakin on pelanneet ihan perinteistä pullonpyöritystä.

Yhteistyössä