mitä ohjelmaa lastenkutsuille johon tulossa 4-6 vuotiaita lapsia n.10kpl?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja partymommy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

partymommy

Vieras
kyseessä lapsen syntymäpäivät. mitä ohjelmaa perinteisen onginnan lisäki, 2h aikaa tietysti syömiset vie oman aikansa, mutta mitä muuta kivaa pientä ohjelmaa voisi lapsille järjestää?

Pelatkaa bingoa, googlettamalla löydät tulostettavat bingolaput. Aarteenetsintää ja askartelua, jos tyttöjä niin esim. helmet tai poikien kanssa samoilla välineillä voi tehdä avaimenperät.

No kyllä mun mielestä on tosi vähän, jos vaikka 4v saisi kutsua vain 4 kaveriaan. Hieman tylsä jo lapsellekin olisi käydä valitsemaan. Kun kerran vuodessa juhlitaan lasta, niin juhlitaan sitten kunnolla. Meillä lapsia 4 ja jokaisella sama homma. 4v, 5v, 7v ja 10v.

[QUOTE="vieras";22216718]No kyllä mun mielestä on tosi vähän, jos vaikka 4v saisi kutsua vain 4 kaveriaan. Hieman tylsä jo lapsellekin olisi käydä valitsemaan. Kun kerran vuodessa juhlitaan lasta, niin juhlitaan sitten kunnolla. Meillä lapsia 4 ja jokaisella sama homma. 4v, 5v, 7v ja 10v.[/QUOTE]

Meillä 5-v sai kutsua 5-vierasta ja siinä oli ihan tarpeeksi. Omat lapset mukaan laskettuna 7 lasta juoksi eestaas. Ohjelmaa oli, mutta kaikki eivät olleet kiinnostuneet osallistumaan. Ihan hyvin sujui, mutta kyllä 7 lasta oli ihan tarpeeksi yhdellä kertaa. Osa lapsista oli mulle entuudestaan ihan vieraita, joten ehkä sekin vaikuttaa.

Meillä toi bingo toiminut hyvin, samoin perinteinen avaimenpiilotus hieman auttaen ja yksinkertaistaen. Samoin aarteenetsintä (valokuvia kotoota eri paikoista, kuvan esittämästä paikasta löytyi aina seuraava vihje kunnes lopulta aarre).

Lahjat on avattu pulloa pyörittämällä, kun kaikki ovat saapuneet (kehen pullo osoittaa, sen lahja avataan).

Yhteistyössä