Mitä noissa Liberon vaipoissa on sisällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä siis meni vaippa rikki, ja täytteet tuli pihalle. Sen "vanun" tai mitä se nyt onkaan, lisäksi vaipasta tuli myös jotain jauhemaista ainetta, ikään kuin pesupulveria tms. Tuli vain mieleen, että mitä noissa Liberon vaipoissa oikein on sisällä?

En kyllä tiedä, mutta täälläkin on huomattu sama.

Minä "läimäytin" vaipan (siis puhtaan) sängyn päälle, jolloin vaippa (Liberon tämäkin) jotenkin rikkoontui. En mä mitään reikää tms. nähnyt, mutta jonkin sortin täytteitä tästäkin vaipasta tuli sängylle; juurikin noita ap:n kuvailemia vaunuja ja jotain, joka tuntui sormissa ikään kuin pesupulverilta, mutta oli vieläkin hienojakoisempaa.

[QUOTE="vieras";26064904]Eikös Libero nimenomaan mainosta paketissaan että vaipoissa ei ole mitään ylimääräisiä aineita.
Pampersissa on jotain ainettqa.[/QUOTE]

Taitaapa mainostaa. Kovasti näitä Liberon vaippoja ihmiset kehuu ja kyllä meilläkin niihin tyytyväisiä ollaan noin muuten oltu. Mutta tosiaan ihmetytti ja huvittaisi tietää, mitä tuo oli.

Taitaapa mainostaa. Kovasti näitä Liberon vaippoja ihmiset kehuu ja kyllä meilläkin niihin tyytyväisiä ollaan noin muuten oltu. Mutta tosiaan ihmetytti ja huvittaisi tietää, mitä tuo oli.

Supeabsorbenttia,eli se on se salaperäinen imevä ainesosa. Valmistettu öljystä kaiketi alunperin,imee moninkertaisesti kokoonsa/painoonsa nähden. Vaipan imukyky - Metsä vastaa

Normaali vaipantäyte on kangas:p

Lisäksi noi samat superimukykyiset superabsorbentit kiellettiin tamponeissa jo vuosia sitten koska aiheuttivat liikaa toksisisa oireyhtymiä. Vauvan ohutta ihoa vasten saa kuitenkin laittaa moisia tököttejä sisältäviä vaippoja...

Ehkä typerä kysymys,mutta mitä oletatte siellä vaipan sisällä olevan,jos "ei sisällä mitään ylimääräistä"? Jonkunsortin keinotekoisia aineitahan siellä on oltava,jos aina vaan ohuemmat vaipat imee aina vain enemmin?

Normaali vaipantäyte on kangas:p

Lisäksi noi samat superimukykyiset superabsorbentit kiellettiin tamponeissa jo vuosia sitten koska aiheuttivat liikaa toksisisa oireyhtymiä. Vauvan ohutta ihoa vasten saa kuitenkin laittaa moisia tököttejä sisältäviä vaippoja...
Oisko limakalvo ja iho vähän eriasia, vaikka periaatteessa ymmärrän pointtisi hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin;26064906:
En kyllä tiedä, mutta täälläkin on huomattu sama.

Minä "läimäytin" vaipan (siis puhtaan) sängyn päälle, jolloin vaippa (Liberon tämäkin) jotenkin rikkoontui. En mä mitään reikää tms. nähnyt, mutta jonkin sortin täytteitä tästäkin vaipasta tuli sängylle; juurikin noita ap:n kuvailemia vaunuja ja jotain, joka tuntui sormissa ikään kuin pesupulverilta, mutta oli vieläkin hienojakoisempaa.

Iha vaunuja tuli sielt, montakin kpl:ta? :D

Yhteistyössä