Mitä noille lapsille pitäisi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 23 lapsen äiti ja isä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

23 lapsen äiti ja isä.

Vieras
Ovat nuo lapset ihan mahdottomia nykyään! Äskenkin lastenhuoneesta alkoi kuulumaan 2-vuotiaan Emman kovaa itkua ja hetken perästä 16-vuotias Jonna tuli luoksemme vetäen perässään 12-vuotiasta Liisaa sanoen, että "Liisalla on teille jotain kerrottavaa", jolloin Liisa mutisi nolona, että "Jonna käski minun kertomaan, että minä löin Emmaa". Kun kysyimme, että "Miksi löit Emmaa", niin Liisa vastasi, otti minun nukkeni, halasi sitä ja sanoi ymymymym". Kun sitten sanoimme Liisalle, että hän on jo iso tyttö eikä saa lyödä pikkusisaruksiaan, niin Liisa huusi, että "Mutta kun minä vihaan sitä pikku äpärää! Aina te noita muita lapsianne puolustatte ja minua vain sorratte", alkoi itkemään ja juoksi pois. Muutenkin kaikki lapsemme tappelevat koko ajan. Kun esim. viime viikonloppuna 27-vuotias esikoisemme Markku tuli luoksemme vaimonsa ja vauvansa kanssa, niin 4v Tuomo meni tämän luokse ja sanoi: "Minusta sinä olet tyhmä", johon Markku vastasi, että "Tapellaanko" ja seuraavassa hetkessä hän makasi lattialla Tuomon päällä, hakkasi tätä nyrkeillään ja Markku kiroili ja potki Tuomoa vatsaan :-(

Yhteistyössä