Mitä nappulaa koiranne syö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minkä hintainen ruoka on? Kuinka usein koira kakkaa?

(itse huomasimme kun vaihdoimme merkkiä vähän halvempaan niin kakkaa alkoi tulla monta kertaa päivässä, joten siirryimme takas vanhaan, siksi siis kakka kysymys)

Satunnaisesti (n. kerran viikossa) Pedigreetä muun ruoan lisänä. Muuten syö liha/riisi/ohra/makaroni/kasvis yms. mössöä & kotiruokaa, eli itse teen koirallekin ruoat.

Pro pac lammas-riisi, hintaa en muista, oisko 7,5kg jotain 35e? Meillä koira saa päivittäin lisäksi kotiruokaa, öljylisää annetaan myös. Kakan määrä ihan minimaalista ja koira on ihannepainossaan.

[QUOTE="vieras";23670312 begin_of_the_skype_highlighting**************23670312******end_of_the_skype_highlighting]Satunnaisesti (n. kerran viikossa) Pedigreetä muun ruoan lisänä. Muuten syö liha/riisi/ohra/makaroni/kasvis yms. mössöä & kotiruokaa, eli itse teen koirallekin ruoat.[/QUOTE]

Niin ja kakkaa yleensä aamulla kerran.

ANF puppya. Reilu puolet ruuasta noita nappuloita, toinen puoli sitten lihaa, kalaa, munaa tms. Syö kolme kertaa päivässä. Meillä siis vasta 16 vkoa vanha pentu, kakkii 3-4 kertaa päivässä (varmaan eri asia kuin aikuisilla koirilla).

Naapurin nappulan pisteli poskeensa...

Muuten Iamsia isoille koirille. Kolmenkympin kieppeillä säkki. Vatsantoimintaa saa kysyä suoraan Fifiltä itseltään.

Yhteistyössä