Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Lihapiirakka juustolla, kyytipojaksi jugurtti. Jälkkäriksi munkki![]()
(joo, meen just merkkaan omat syömiset kiloklubiin...)
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Lihapiirakkaa dipattuna mansikkajogurttiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Lihapiirakkaa dipattuna mansikkajogurttiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Lihapiirakka juustolla, kyytipojaksi jugurtti. Jälkkäriksi munkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Lihapiirakan söisin, mut en kylmänä!
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Lihapiirakkaa dipattuna mansikkajogurttiin![]()
ooh, erikoista :x
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Lihapiirakkaa dipattuna mansikkajogurttiin![]()
No juu, makuasioista ei voi kiistellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Lihapiirakkaa dipattuna mansikkajogurttiin![]()
ei toki, enkä edes ala kiistelemään. Johan täällä joku jo mainitsi että se lihis pitää lämmittää ja mun mielestä ehdottomasti ei!
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Lihapiirakkaa dipattuna mansikkajogurttiin![]()
ei toki, enkä edes ala kiistelemään. Johan täällä joku jo mainitsi että se lihis pitää lämmittää ja mun mielestä ehdottomasti ei!
Mä kaiverran sieltä lihiksestä vielä sen lihamössönkin pois :ashamed: Se on pahaa..