Mitä mun pitäs tehä?(huutisjuttu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KessunLilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KessunLilja

Jäsen
02.01.2010
46
0
6
Myin haalarin huutonetissä ja postitin sen osoitteeseen joka tuli meklarin viestissä.Eilen se mies joka sen osti,soitti ja kyseli kun ei ole paketti saapunut.seurantakoodilla tarkistin että oli saapunut helsinkiin jo ed.päivänä.No tämä mies sanoi että on muuttanut valkeakoskelle ja olenhan saanut hänen vaimoltaan viestin jossa oikea osoite(heillä se näkyi lähetetyissä meileissä)Mutta sähköpostiini ei ole tullut sitä viestiä=( Ilmoitin olevani pahoillani ja hyvittäväni huutosumman jos antaa tilinumeron.ei ainakaan vielä lähettänyt.

Kääntääkö posti paketin heille uuteen osotteeseen vai tuleeko se minulle takaisin jos sitä ei noudeta postista?pitääkö minun maksaa postikulut jos se tulee minulle takaisin?

Ei kai se siun vika ole, jos ei oo tullu ilmotusta muutoksesta. Miksi ne ei ollu laittanut oikeaa osoitettaan sinne Huuto.nettiin?
Todennäkösesti, jos kukaan ei pakettia hae, se palautuu siulle ja vissiinkin joudut maksamaan uudet postikulut kun sen uudelleen lähetät.

[QUOTE="vieras";21958830]Ei paketteja, ainoastaan 1 ja 2 lk:n postin.

Heidän oma vikansahan tuo on, kun eivät ole päivittäneet huutikseen osoitettaan.[/QUOTE]

Sen pakettikortin kääntävät kyllä, eivät itse pakettia. Eli todennäköisesti ostaja on saanut pakettikortin muttei jaksa lähteä Hesasta hakemaan.

Jos pakettia ei noudeta olikos se nyt 2 viikon sisällä, se palautetaan lähettäjälle. Kun se palautuu, käske heidän maksaa postikulut uudestaan ja postita sinne Valkeakoskelle.

Ihan oma moka jos ei muista päivittää omia huutistietojaan, ei kukaan muu niitä voi päivittää.

Sehän ei ole myyjän vika, jos ostaja ei ole älynnyt päivittää osoitettaan huuto.nettiin. En suostuisi purkamaan kauppaa. Posti huolehtinee paketin uuteen osoitteeseen tai sinulle takaisin.

Yhteistyössä