mitä mun kannattas tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix2

Vieras
mulla olis tarkoitus syksyllä hakea oppisopimus paikka tai sitten jatkaa koulu loppuun (1.5v jäljellä)
suurtalouskokiksi valmistuisin.

eikä hajuakaan kumpi olis järkevämpää..

olen 2 lapsen yh-äiti
ei olla miehen kanssa tehty elatus apu sopimusta, antaa kun tarvitaan ja osallistuu niin kuin ennenkin.

mitä rahaa saisin jos mensin opiskelemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
mulla olis tarkoitus syksyllä hakea oppisopimus paikka tai sitten jatkaa koulu loppuun (1.5v jäljellä)

olen 2 lapsen yh-äiti
ei olla miehen kanssa tehty elatus apu sopimusta, antaa kun tarvitaan ja osallistuu niin kuin ennenkin.

Olekohan väärässä kun väitän että elatus apua saa kunnalta tai oliko se valtiolta jos mies ei maksa. toin se sit taidetaan periä mieheltä. Saat ainakin opintotukea ja hoitopaikan maksu riippuu tulooista.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:

olen 2 lapsen yh-äiti

Olekohan väärässä kun väitän että elatus apua saa kunnalta tai oliko se valtiolta jos mies ei maksa. toin se sit taidetaan periä mieheltä. Saat ainakin opintotukea ja hoitopaikan maksu riippuu tulooista.

eihän sitä nyt mitään perimään ruveta kun ei jätä mitään maksamatta?

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Lähtisitkö oppisopimuksella ihan johonkin muulle alalle vai nimen omaan vanhat opinnot loppuun? Tietenkin opso kannattaa.

ihan jonnekkin muulle alalle.
suurtalous keittiöön en aio töihin, en koulunkaan jälkeen.

Yhteistyössä