Mitä mun hiuksille on tapahtunut??! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäsnyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäsnyt

Vieras
olen blondannut tukkaani jo kymmenisen vuotta, ongelmitta.
lauantaina värjäsin tutulla lorealilla, meni ihan harmaaksi! siis sellaiseksi vaaleamustaksi :(

no nyt paniikissa ostin toisen, poly blonden, sama tulos!! nyt mun tukka aivan sellanen tuhkanharmaa :(

mistä tää tälläinen yhtäkkiä voi johtua??
johtuu varmasti nyt minusta, ei hiusväristä.....

ja jos joku kommentoi että kantsis käydä aina kampaajalla niin kyllä olen yli 10v ihan hyvällä menestyksellä itse värin juuriin sählännyt ;)

Huokoseen hiukseen ottaa tuhkasävyt, joko vaalennuspesu jos haluaa nopeasti eroon vivahteesta tai sitten vaan ajankanssa muutama pesu, niin irtoaa...ethän laita väriä värjätessäsi muuta kuin kasvaneelle tyvialueelle.

Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
Huokoseen hiukseen ottaa tuhkasävyt, joko vaalennuspesu jos haluaa nopeasti eroon vivahteesta tai sitten vaan ajankanssa muutama pesu, niin irtoaa...ethän laita väriä värjätessäsi muuta kuin kasvaneelle tyvialueelle.

mikä on vaalennuspesu? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihan perus markettikamaa aina käyttäny, nyt vissiin fructista ollu. ja kai välillä panteneakin :O

Otappa ja vaihda pantene pois ja muut sellaset niin lähtee se silikoni hiuksista ja nyt suosittelen syväpuhdistavaa ennen värjtä.äys

Alkuperäinen kirjoittaja hei polgara:

Sekotus vaalennuspulveria, hapetetta, (shampoota)=värin purku, eli sellainen nopea "hellempi"vaalennus/värinpurku jolla saadaan ylimääräiset väri kertymät pois hiuksesta=)

silikooni, paha. tukkii hiuksen huokoset. Ja kaupan väreissä on usein häikkkää. viimeksi ku värjäsin pikkuveljen tukan, piti tulla punamusta. Tuli kirkkaan punanen, (olin tosin aika kateellinen siinä tilanteessa ku oon ite aina halunnu räväkän punasen tukan) ja pikkuveikka ei oikeen tykänny. ei se onneks kauheesti suuttunu :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hei polgara:

Sekotus vaalennuspulveria, hapetetta, (shampoota)=värin purku, eli sellainen nopea "hellempi"vaalennus/värinpurku jolla saadaan ylimääräiset väri kertymät pois hiuksesta=)

tehdäänks tää pesu kampaajalla? kun pitäs torstaina kehdata töihinkin mennä :D

Yhteistyössä