mitä mukaan, mennään viikoksi kylpylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eeva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarvittavat vaatteet tuoksi ajaksi, muutamia leluja, iltasatukirjat, croksit tai jotkin läpsyttimet, jos menette itse kylpyläänkin, asukkaat tulevat sinne kylpytakeissa (lapsille voi muuten ottaa omat, tarpeeksi pieniä ei välttämättä ole talon puolesta tarjolla) ja joutuvat jättämään kenkänsäkin johonkin yleiseen tilaan, ei ole omia pukukaappeja heille. Uikkarit, rahaa..

Mekin ollaan lähdössä kohta viikoksi kylpylään, jos vaikka kävisi joku päivä siellä itse kylpylässäkin, meillä se ei kuulu hintaan mukaan, kun ollaan lomaosakkeessa.

[QUOTE="Elli";26580004]Miten jollain on varaa olla VIIKON kylpylässä!?! Maksaa kuitenkin keskimäärin 160 euroa yö..[/QUOTE]

No kylpylöitä on myös esim tallinnassa.

Yllämainittujen lisäksi ottaisin kellukkeet molemmille. vaihtouikkarit jos kotoa löytyy.
Me on kuskattu pientä vedenkeitintä mukana ja keitetty sen avulla pikapuuroa lapsille iltapalaksi, itselle päiväkahvit pikakahvista, joskus joku ateria pussikeitosta jne. Jokatapauksessa kannattaa miettiä sitä eväspuolta mukaan, välipalat ja iltapalat ettei tarvi kaikkeamsyödä ravintolassa. Minä olen syöttänyt jopa purkkiruoka helppona ateriana.. Jos on minibaari niin sitten sitä evästä saa kylmäänkin.

Yhteistyössä