Mitä mukaan 'kotiinlähtökassiin'?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
En keksinyt näin äkkiseltään parempaakaan otsikkoa :D Eli siis mitä mukaan siihen kassiin jonka isä tuo sitten sairaalaan? Vauvan vaatteet ym. La marraskuussa, oon ainaki ajoissa tän asian kanssa ;D Body, potkarit, kypärälakki, talvihaalari yms..

No vauvan vaatteet ja sun vaatteet. :) Itse laittaisin lapselle tuossa vaiheessa bodyn, sukkahousut, haalarin, töppöset, lapaset ja lakin. Jos joutuu pidempään olla ulkona, niin sitten toki villahaalari vielä alle. Mutta yleensähän mennään aika lämpimään autoon.

Varmaan sairaalan ovelta hypätään lämpimään autoon :) Noita omiakin vaatteita mietin ja vähän aattelin et lähen pois samoissa missä olen sinne mennytkin ..

Vauvalle ja sulle vaatteet. Voit joutua pitämään vielä äitiyshousuja, vatsa ei heti välttämättä katoa kaikilla, ja muutenkin kannattaa olla mahdollisimman pehmeät ja mukavat alushousut ja housut, ettei ole kovia, hankaavia saumoja :)

Ehkä kannattaa pakata kuitenkin toiset pitkät housut ja alkkarit valmiiksi? Mulla ainakin tuli lapsivettä vielä autossakin sairaalaan mennessä, eli housut lähti pyykkiin.

Vauvalle: Pieni peitto vauvalle. Tutteja.

Itselle: mukavat alkkarit, liivinsuojia, imetysliivit, terveyssiteitä (ne sairaalan halot on ihan kamalia, oli mukavampi laittaa omat kunnolliset ja siivelliset, mitkä pysy paikoillaan!)

Mä pakkasin kaukaloon vauvalle ja isä toi sitten sen tullessaan hakemaan. Omat vaatteeni lähetin pesuun kotia koska niissä oli mm. tutkimusgeeliä. Toi sitten pestynä mulle samalla kun vauvallekin. Ei marraskuulla autoon tarvinnu vauvalle pyntätä. Sisävaatteet+kevyt ulkopuku ja hattu, töppöset. Kopan päälle tuulisuoja siirtymistä varten, auto ei ollu aivan ovella.

Yhteistyössä